• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
7

سرنوشت استقلال رامشیر در انتظار تیمی دیگر / صبای رامشیر، در صف انصراف!

  • کد خبر : 818
  • 13 مرداد 1399 - 22:20
سرنوشت استقلال رامشیر در انتظار تیمی دیگر / صبای رامشیر، در صف انصراف!
به گفته امین قیم، مدیر و مربی تیم فوتبال صبا رامشیر، با نزدیک شدن به شروع مسابقات فصل جدید و نبود اسپانسر برای این تیم، در صورت عدم حمایت مسئولین مربوطه چاره ای جز انصراف از حضور در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور نخواهیم داشت.

رسام آنلاین / نماینده فوتبال شهرستان رامشیر و استان خوزستان در لیگ برتر نونهالان کشور به دلیل نبود اسپانسر و مشکلات عدیده مالی در صف انصراف از حضور در لیگ برتر قرار گرفت.

 

به گفته امین قیم، مدیر و مربی تیم فوتبال صبا رامشیر، با نزدیک شدن به شروع مسابقات فصل جدید و نبود اسپانسر برای این تیم، در صورت عدم حمایت مسئولین مربوطه چاره ای جز انصراف از حضور در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور نخواهیم داشت.

 

وی افزود: هنوز از فصل گذشته بدهی های زیادی روی دستمان مانده است.متاسفانه در سال گذشته کمک های بسیار کمی از سوی مسئولین و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی دستگیر تیم صبای رامشیر شد.طبق قول ها و قرار های رنگین کمانی مقرر شد کمک های خوبی به تنها نماینده رامشیر در لیگ برتر کشور اختصاص یابد اما در انتها هیچ کمک قابل توجهی به باشگاه نشد و اکثر مخارج باشگاه به صورت شخصی و با کمک خانواده های بازیکنان تامین شد. در حال حاضر نه تنها توان و هزینه ای برای خلاصی از بدهی های گذشته نداریم بلکه برای هزینه های فصل پیش رو دچار مشکلات فراوانی هستیم که ادامه مسیر را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

 

امین قیم از وعده های رنگین و بی نتیجه مسئولان گله‌مند است و می گوید: چندی پیش ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان آمادگی این اداره را در راستای حمایت از تیم ها و تیمداران رامشیری اعلام کرده بود. حال که تیم لیگ برتری صبای رامشیر به دلیل مشکلات مالی در صف انصراف از لیگ برتر قرار گرفته است مشتاقانه در انتظار حمایت های ریاست محترم اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هستیم.

 

مربی صبای رامشیر ادامه داد : آیا شهری که در محاصره حلقه های چاه نفت قرار گرفته است، توان تامین هزینه برای یک تیم نونهالان را هم ندارد؟
چرا باید تنها دلخوشی های مردم این شهر همانند استقلال رامشیر یک به یک نابود شوند؟شهری که هنوز در حسرت داشتن یک سینمای ساده است!
آیا این شهر با این همه منابع نفتی،گازی،آبی،کشاورزی و… حق کوچکی از این منابع برای تیمداری ورزشی و بسیاری از رشته های دیگر را ندارد؟

 

امین قیم مربی تیم فوتبال صبای رامشیر در پایان با اشاره به مهلت اندک باقی مانده برای اعلام حضور و شرکت در مسابقات فصل جدید تصریح کرد: از مسئولین شهرستان رامشیر بویژه جناب آقای ابراهیم متینیان نماینده محترم مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی، فرماندار محترم شهرستان، شهرداری رامشیر،اداره ورزش و جوانان رامشیر و سایر مسئولین انتظار داریم که تنها نماینده این شهرستان محروم در لیگ برتر کشور را مورد حمایت قرار دهند چراکه وقت برای اعلام حضور و شرکت در مسابقات فصل جدید بسیار کم است و در صورت عدم حمایت چاره ای جز انصراف از حضور در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور نخواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.