• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
2

۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند

  • کد خبر : 8204
  • 28 شهریور 1401 - 19:02
۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند
زنگ آغاز سال تحصیلی همزمان با زنگ مقاومت با حضور 250 هزار دانش‌آموز استان بوشهر دوم مهرماه نواخته می‌شود.

خابران/در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اعلام شد؛ زنگ آغاز سال تحصیلی همزمان با زنگ مقاومت با حضور ۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر دوم مهرماه نواخته می‌شود.

اکبر پورات در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با قدردانی از تلاش و مجاهدت مجموعه آموزش و پرورش استان بوشهر که خدمات جهادی بر اساس شاخص‌های انقلابی انجام داده است اظهار داشت: خدمات جهادی آموزش و پرورش استان بوشهر موفقیت‌آمیز و بسیار مطلوب و درخور تحسین است.

وی جایگاه آموزش و پرورش در جامعه را بسیار مهم و اساسی دانست و بیان کرد: مسئولیت این مجموعه علاوه بر تعلیم و تربیت، در استعدادیابی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در عرصه دانش‌آموزان بسیار مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر حمایت همه جانبه از برنامه‌ها، طرح‌ها و توسعه زیرساخت‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: ایجاد مدرسه و خانواده تراز انقلاب اسلامی یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است که در این راستا اقدامات مهمی آغاز شده است.

پورات از تصویب ایجاد هنرستان دخترانه و پسرانه با تجهیزات کامل در ۱۲ کلاس خبر داد و تصریح کرد: برای حل مشکل هزینه آب و برق مدارس و فضاهای آموزشی کارگروه تخصصی با مشارکت مسئولان تشکیل و راهکارهای لازم ارائه شود.

وی آسیب‌های اجتماعی فضاهای مجازی به‌عنوان یکی از تهدیدات برای دانش‌آموزان را مورد اشاره قرار داد و افزود: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای قشرهای نوجوان و جوان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: ۲۵۰ هزار دانش‌آموز سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند که ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و مابقی در مدارس غیردولتی تحصیل می‌کنند.

علی موحدی زنگ شکوفه‌ها را ۳۱ شهریور ماه اعلام کرد و گفت: پنجشنبه این هفته زنگ شکوفه‌ها در مدارس نواخته می‌شود و زنگ آغاز سال تحصیلی ۲ مهر همزمان با زنگ مقاومت نواخته می‌شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8204

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.