• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

هشدار پلیس راهور در خصوص بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌

  • کد خبر : 8301
  • 29 آبان 1401 - 19:39
هشدار پلیس راهور در خصوص بارش برف و باران و لغزندگی جاده‌
با توجه شروع فصل های بارندگی نیاز است که رانندگان به دو ماده ۷۳ و ۱۶۹ توجه کنند و در شرایط جوی نامناسب از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند .

خابران/ سرگرد فجر رئیس پلیس راهور شهرستان رامشیر از منع تردد موتورسیکلت، موتور گازی و دوچرخه با توجه به ماده ۱۶۹ خبر داد.

وی افزود: با توجه شروع فصل های بارندگی نیاز است که رانندگان به دو ماده ۷۳ و ۱۶۹ توجه کنند و در شرایط جوی نامناسب از تردد های غیر ضروری پرهیز کنند .

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از انتشار گل و لای، سنگ ریزه و مانند آن به همراه داشتن و نصب تجهیزات مناسب لاستیکی، فلزی در قسمت بیرونی آخرین محور انواع وسایل نقلیه به ویژه کامیون، تریلی و اتوبوس طبق ماده ۷۳ الزامی و باید مورد توجه رانندگان قرار بگیرد.

او گفت: به هم شهریان عزیز توصیه می‌شود قبل از حرکت با شماره‌های ۱۲۰ و یا با مراجعه به وبسایت www.rahvar ۱۲۰. ir از وضعیت راه‌ها و همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی که ممکن است پلیس به صورت میدانی برای حفظ ایمنی و پیشگیری از در راه ماندن هموطنان اتخاذ نمایند مطلع شوند به طوریکه تنها مرجع اطلاع رسانی دراین موارد پلیس راهنمایی و رانندگی می‌باشد.

وی در پایان ضمن توصیه به پرهیز از سفر‌های غیر ضروری گفت: تقاضا می‌شود حتما در صورتی که شهروندان تصمیم به مسافرت گرفتند حتما همراه خود زنجیر چرخ و از سلامت و ایمنی وسیله نقلیه و به همراه داشتن پوشاک گرم و باک پر سوخت، مدنظر عزیزان قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.