• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

رامشیر شهری بدون شهردار!

  • کد خبر : 8581
  • 20 اسفند 1401 - 11:52
رامشیر شهری بدون شهردار!
بی نصیب ماندن رامشیر دومین شهر نفتی استان خوزستان از حق آلایندگی در آبادی و عمرانی، رامشیر همچنان از یادها رفته است.

خابران/ با توجه به اینکه مدت زیادی از انتخاب گزینه جهت اداره امور شهری از سوی شورای اسلامی شهر رامشیر میگذرد، اما شاهد افزایش دخالت های برخی صاحبان منصب جهت عدم تایید شهردار رامشیر هستیم.

طبق بررسی های انجام شده مشخص شد که احزاب سیاسی، قصد دارند گزینه مورد حمایت خود را بر کرسی ریاست شهرداری بنشانند تا بتوانند در آینده ای نه چندان دور از پول های بیت المال جهت رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.

شنیده ها حاکی از این است، یکی از اعضای شورای شهر رامشیر که از امضاء کنندگان انتخاب شهردار بود، امروز در حال سنگ اندازی به کمک عده ای از سران احزاب جهت رسیدن گزینه مورد نظر خود است.

رامشیر با توجه به داشتن ذخایر مهم نفتی همچنان در فقر بسر میبرد و بعد از سالیان سال است که مبلغی ناچیز از طلای سیاه سهم رامشیر شد. تا ریه های آلوده خود را پاک و کمی حس درمان به خود بگیرد، اما طبیبی برای درمان در این شهر وجود ندارد و همه در حال حیف و میل کردن پادزهر امید بخش هستند.

با واریز مبلغ آلایندگی همه انتظار داشتند حداقل موارد موجود همچون آسفالت ، شهر بازی و پارک ها ترمیم و بازسازی شوند اما هیچ کدام به حقیقت نپیوست و یک سوم پول های واریزی بدون تغییر محسوسی در شهر خرج شد.

عدم پیگیری و سکوت مسئولین شهرستان رامشیر تا کنون باعث شده است که این شهر روز به روز متضرر شود و نیاز است که نماینده عالی دولت پیگیر موضوع باشد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8581

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.