• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
3

اجرایی فاز یک روشنایی اتوبان اهواز به ملاثانی 

  • کد خبر : 8622
  • 27 اسفند 1401 - 21:05
اجرایی فاز یک روشنایی اتوبان اهواز به ملاثانی 
محور شیبان به ملاثانی به طول ۱۵ کیلومتر است، که فاز اول این طرح به طول ۵ کیلومتر در محدوده خروجی شیبان به سمت شهر ویس انجام و مابقی آن در دست اقدام است.

خابران/ طی مراسمی در آستانه سال نو و جهت رفاه حال شهروندان و مسافران و در راستای کاهش حوادث جاده ای ،‌فاز نخست روشنایی اتوبان امام حسن مجتبی (ع) در محدوده شهر شیبان _ ملاثانی به طول ۵کیلومتر بهره برداری رسید.

مهندس احمدرضا صفری فرماندار باوی در گفتگویی کوتاه پیرامون پروژه روشنایی اتوبان اهواز – ملاثانی اظهارکرد : هدف از این طرح در مرحله نخست آسایش شهروندان و دیگری ازدیاد تردد وسایط نقلیه است؛ در راستای کاهش تصادفات تکمیل این پروژه با مساعدت و همکاری مسئولین ذیربط مورد انتظار است.

وی در ادامه افزود:این پروژه به منظور افزایش ایمنی و بهسازی محور شیبان به ملاثانی به طول ۱۵ کیلومتر آغاز شد، که فاز اول این طرح به طول ۵ کیلومتر در محدوده خروجی شیبان به سمت شهر ویس انجام و مابقی آن در دست اقدام است.

فرماندار باوی گفت: این پروژه با همکاری و مساعدت مهندس خانچی معاون عمرانی استانداری ، مهندس جولانژاد مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ، نمایندگان مجلس ،اداره برق شهرستان اهواز ،اداره برق شهرستان باوی و  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باوی به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان باوی در پایان ابراز امیدواری کرد عملیات‌ اجرایی باقیمانده فاز دوم و سوم پروژه روشنایی طی آینده ای نه چندان دور آغاز شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.