• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

آیین تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد

  • کد خبر : 8641
  • 28 اسفند 1401 - 20:21
آیین تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد

خابران/ مراسم تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان رامشیر در حسینیه عشاق الحسین شهرستان رامشیر برگزار شد. فرماندار رامشیر در این مراسم از رشادت های شهیدان و ایثارگران گفت، و افزود: جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران آنقدر بالاست که هیچ کلمه و جمله ای توان توصیف آن را ندارد و […]

خابران/ مراسم تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان رامشیر در حسینیه عشاق الحسین شهرستان رامشیر برگزار شد.

فرماندار رامشیر در این مراسم از رشادت های شهیدان و ایثارگران گفت، و افزود: جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران آنقدر بالاست که هیچ کلمه و جمله ای توان توصیف آن را ندارد و امنیت امروز کشور مدیون آن شهیدان عزیز است.

در این مراسم سرهنگ سید حسین فرقانی فرمانده گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نزاجا حضور داشتند و از عملکرد و پیش برد اهداف امنیتی کشور سخن گفتند.

از جمله مراسم این آیین خواندن سرود ناشنوایان سرزمین مادری مدرسه زکیه رامشیر ، تقدیر از ایثارگران و خانواده شهدا و برپایی نماز جماعت، حضور و گلریزان مزار شهدای شهرستان رامشیر بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام جناب فرقانی بزرگوار بنده در حدود ۱۶ ماه سرباز ایشون بودم در لشگر ۵۸ تکاور ایشون اون موقع باکلاس ترین و با دیسیپرین ترین نظامی پادگان بودن و به رییس تشریفات لشگر بودن جذبه و اقتدار ایشون در لشگر زبانزد بود
    ان شالله هر جا که هستند سلامت باشند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.