• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
3

راه اندازی نمایشگاه مواد غذایی و سوغات از فردا شب در رامشیر 

  • کد خبر : 8779
  • 27 فروردین 1402 - 0:06
راه اندازی نمایشگاه مواد غذایی و سوغات از فردا شب در رامشیر 

خابران/ نمایشگاه مواد غذایی و سوغات که امشب در رامشیر راه اندازی شد با ممانعت چند بازاری روبرو، و سرانجام تعطیل شد. بعد از فعالیت نمایشگاه مواد غذایی و سوغات در رامشیر، اخباری مبنی بر تعطیلی آن از سوی شهروندان به پایگاه خبری تحلیلی خابران مخابره شد؛ که با حضور خبرنگار خابران در نمایشگاه و […]

خابران/ نمایشگاه مواد غذایی و سوغات که امشب در رامشیر راه اندازی شد با ممانعت چند بازاری روبرو، و سرانجام تعطیل شد.

بعد از فعالیت نمایشگاه مواد غذایی و سوغات در رامشیر، اخباری مبنی بر تعطیلی آن از سوی شهروندان به پایگاه خبری تحلیلی خابران مخابره شد؛ که با حضور خبرنگار خابران در نمایشگاه و پیگیری موضوع مشخص شد، که چند نفر از بازاریان به صورت خودجوش اقدام به اعتراض نسبت به برپایی آن کرده اند.

در ادامه این خبر مسئول نمایشگاه برای جلوگیری از حرکات تنش زا، با هماهنگی صورت گرفته برق نمایشگاه را خاموش و اقدام به تعطیلی و بستن ورودی کرده است.

طی تماس تلفنی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی خابران با فرماندار رامشیر ، احسانی نیا فرماندار شهرستان رامشیر در این خصوص گفت: نمایشگاه ی که در سطح شهر برپا شد با هماهنگی استان، و کسب مجوزات لازم بود و از فراد شب دایر است.

در ادامه‌ خبر در خصوص تعطیل شدن آن توسط چند بازاری ، فرماندار عنوان کرد: طبق مجوز صنعت، معدن و تجارت ، زمان فعالیت نمایشگاه از فردا شب می‌باشد و قرفه ها در حال نصب و راه اندازی هستند و هیچ معارضی در این خصوص وجود ندارد و افرادی که به صورت خودجوش اقدام به این کار کرده اند، در صورت تکرار با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و نزدیک شدن به عید سعید فطر، طبق هماهنگی های انجام شده چند نمایشگاه در شهرهای مختلف استان تدارک دیده شد و در حال راه اندازی هستند ، تا هم استانی های عزیز خوزستانی راحت تر اقدام به تهیه مایحتاج عید سعید فطر کنند.

احسانی نیا در پایان تشریح کرد:همه شهروندان حق دارند از محصولات تازه، با کیفیت و قیمت مناسب استفاده کنند به این منظور، نظارت بر بازار از فردا در سطح شهر با جدیت بیشتری انجام خواهد شد، و با فروشندگانی که اقدام به کم فروشی یا گران فروشی کنند برخورد خواهد شد.

گفتنی است که نمایشگاه مواد غذایی و سوغات که در رامشیر با مجوزات صنعت،معدن و تجارت استان و شهرستان راه اندازی شد، تا ده روز فعال و میزبان بازدید شهروندان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=8779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.