• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

معرفی لوگو ی رسمی پایگاه خبری- تحلیلی خابران

  • کد خبر : 1265
  • 25 اردیبهشت 1399 - 16:36
معرفی لوگو ی رسمی پایگاه خبری- تحلیلی خابران

رونمایی از لوگو ی رسمی پایگاه خبری-تحلیلی خابران بسم الله الرحمن الرحیمضمن تسلیت شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام و دعای خیر در شب های پر فیض قدر، لوگو ی رسمی پایگاه خبری- تحلیلی خابران را خدمت هم استانی های عزیز معرفی می نمایم. با توجه به شیوع کرونا ویروس و حفظ سلامت عزیزان […]

رونمایی از لوگو ی رسمی پایگاه خبری-تحلیلی خابران

بسم الله الرحمن الرحیم
ضمن تسلیت شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام و دعای خیر در شب های پر فیض قدر، لوگو ی رسمی پایگاه خبری- تحلیلی خابران را خدمت هم استانی های عزیز معرفی می نمایم.

با توجه به شیوع کرونا ویروس و حفظ سلامت عزیزان و بنا به تصمیم هیئت تحریریه خابران مقرر شد مراسم رونمایی از لوگو ی رسمی پایگاه خبری- تحلیلی خابران به صورت مجازی انجام شود.

به حول قوه الهی در سال جاری با گسترش فعالیت در سطح استان و آشنایی بهتر و بیشتر هم استانی ها عزیز، و توجه به جایگاه ویژه رسالت پایگاه های خبری و انعکاس دقیق و سریع اخبار، رایزنی جهت رفع مشکلات کلان و خرد در سطح جامعه و لزوم ایجاد فضای تعامل و رشد سطح فرهنگی و اجتماعی این پایگاه خبری افتخار دارد لوگوی رسمی خود را به هم استانی های خود معرفی نماید.

هم استانی ها عزیز می توانند اخبار این پایگاه را به آدرس khabran.ir دنبال و از طریق ایمیل [email protected] و یا شماره ۰۹۰۳۹۲۳۸۳۰۰ با مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری- تحلیلی خابران در ارتباط باشید.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.