• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

ستاد مقابل با کرونا/ ماهشهر

  • کد خبر : 1351
  • 29 اردیبهشت 1399 - 2:35

دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر برگزار شد/ راه اندازی آزمایشگاه مستقل با مشارکت بخش خصوصی رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر اعلام کرد: عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی موجب گسترش ویروس کرونا در بندر ماهشهر شد. دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر با حضور […]

دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای بندر ماهشهر برگزار شد/ راه اندازی آزمایشگاه مستقل با مشارکت بخش خصوصی

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر اعلام کرد: عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی موجب گسترش ویروس کرونا در بندر ماهشهر شد.

دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا بندر ماهشهر با حضور رییس و سایر اعضاء ستاد با محوریت بررسی آخرین وضعیت شهرستان و تمهیدات لازم در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عموم مسلمانان اظهار داشت:ویروس کرونا بدون رعایت نکات بهداشتی در جامعه از بین نخواهد رفت و هر روز بیش از پیش گسترش یافته و تلفاتی بیشتری خواهیم داد.

وی ادامه داد: عدم توجه لازم به موضوع کرونا توسط برخی شهروندان در روزهای اخیر ، موجب گسترش و افزایش تلفات شده است.

بیرانوند افزود: هم اکنون وضعیت شهرستان بندر ماهشهر نسبت به میانگین استانی در شرایط زرد است، تغییر وضعیت در روزهای آینده جهت رسیدن به وضعیت سفید تلاش مسئولان و همکاری شهروندان را میطلبد. توجه به نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شکل مطلوب باعث حرکت به سوی وضعیت سفید است در غیر این صورت باعث افزایش و رسیدن به وضعیت قرمز و بحرانی خواهد شد.

رییس ستاد مقابل با کرونا اظهار کرد: تمهیدات جدید را در نظر گرفتیم که با تشکیل اکیپ های متشکل از بهداشت، بسیج، هلال احمر جهت رصد ، شناسایی و پایش مبتلایان و قرنطینه تا بهبودی کامل اقدام کردیم، در ادامه تصمیمات آزمایشگاه مستقل با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان جهت انجام روزانه آزمایشات راه اندازی خواهد شد.
پایش و نظارت بر مراکز پر تجمع نظیر پایانه های بنادر، کنترل بازار و صنوف، ممانعت از برگزاری مراسمات فاتحه، عروسی و افطاری، نظارت بیشتر به ادارات و دستگاههای دولتی و خصوصی تشدید و در دستور کار ستاد قرار گرفت.

بیرانوند در پایان گفت: تصمیمات و تمهیدات لازم را در خصوص تعطیلی و یا ایام عید سعید فطر در روزهای آتی اتخاذ خواهیم کرد، وی مجددا مردم را به رعایت نکات بهداشتی و فاصله گیری اجتماعی دعوت کرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.