• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

مجوز پذیرش ۵ هزار دانشجو در خوزستان

  • کد خبر : 1404
  • 02 خرداد 1399 - 0:01
مجوز پذیرش ۵ هزار دانشجو در خوزستان

استاندار خوزستان: مجوز پذیرش ۵ هزار دانشجوی جدید برای دانشگاه فرهنگیان خوزستان در سال ۹۹ صادر شد استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه تعداد معلمان ما کمتر از استاندارد است برای اینکه جبران کرده و جای بازنشسته ها را نیز پوشش دهیم مجوز و ردیف ۵ هزار معلم برای دانشگاه فرهنگیان استان در امسال […]

استاندار خوزستان: مجوز پذیرش ۵ هزار دانشجوی جدید برای دانشگاه فرهنگیان خوزستان در سال ۹۹ صادر شد

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه تعداد معلمان ما کمتر از استاندارد است برای اینکه جبران کرده و جای بازنشسته ها را نیز پوشش دهیم مجوز و ردیف ۵ هزار معلم برای دانشگاه فرهنگیان استان در امسال صادر شد.

نشست هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خوزستان روز پنجشنبه ۱ خرداد ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: امروز این توفیق را داشتیم که میزبان ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور باشیم خوشبختانه ساختمان فاطمه زهرا (س) که سال گذشته تفاهم کرده بودیم ساخته و تجهیز شود با هزینه شش و نیم تومان ساخت و تجهیز شد.

وی افزود: مرکز حجاب هم از طرف دانشگاه فرهنگیان با سه میلیارد تومان هزینه ساخته شد و دانشگاه های فرهنگیان خوزستان در شهرهای مختلف استان در حال راه اندازی است.

شریعتی بیان کرد: امروز در این نشست با بررسی های صورت گرفته تصویب شد که در شوشتر و ایذه نیز دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: یک تفاهمی با هم داشتیم که با توجه به اینکه تعداد معلمان ما کمتر از استاندارد است برای اینکه جبران کرده و جای بازنشسته ها را نیز پوشش دهیم مجوز و ردیف ۵ هزار معلم برای دانشگاه فرهنگیان استان در امسال صادر شد و ما به ازای آن پنج میلیارد تومان تقبل می‌کنیم که فاز دوم ساختمان فاطمه زهرا (س) ساخته و تکمیل شود.

شریعتی عنوان کرد: همچنین یک مرکز خیرساز در بهبهان که خیر آن ۳۰ درصد هزینه را تقبل کرده و ۴۰ درصد آن را ما و ۳۰ درصد از هزینه را دانشگاه ‌فرهنگیان تامین می کند ساخته میشود و امیدواریم شرایط را برای اینکه بتوانیم ۵ هزار دانشجوی جدید را پذیرش داشته باشیم مهیا نماییم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.