• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
5

پلمپ اصناف/عدم برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم

  • کد خبر : 1457
  • 05 خرداد 1399 - 6:51
پلمپ اصناف/عدم برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم

اتمام حجت استاندار خوزستان با اصناف: ثبت نام نکنید پلمپ می شوید،امتحانات پایه نهم حضوری برگزار نمی شود؛ استاندار خوزستان گفت:اصنافی که در سایت وزارت بهداشت ثبت نام نکرده باشند، اجازه فعالیت و ادامه آغاز به کار به آنها داده نمی شود، در صورت بازگشایی خود سرانه صنف پلمپ خواهد شد غلامرضا شریعتی در جلسه […]

اتمام حجت استاندار خوزستان با اصناف: ثبت نام نکنید پلمپ می شوید،امتحانات پایه نهم حضوری برگزار نمی شود؛

استاندار خوزستان گفت:اصنافی که در سایت وزارت بهداشت ثبت نام نکرده باشند، اجازه فعالیت و ادامه آغاز به کار به آنها داده نمی شود، در صورت بازگشایی خود سرانه صنف پلمپ خواهد شد

غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: روند ابتلا به کرونا در خوزستان همچنان رو به افزایش است، اما با تمهیدات و تصمیمات تعطیلی از شدت این افزایش کاسته شده است.

وی ادامه داد: روند ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان تا حدودی کنترل و وضعیت نسبتا پایدار است، روند افزایشی به دلیل بی توجهی بود که نیاز است مردم بیشتر رعایت و مراقبت کنند تا این روند به سمت پلاتو یعنی خط صاف و بعد به سمت نزولی حرکت کند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مردم باید در رفتارهای خود تجدید نظر و اقدامات موثرتری را برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام دهند تا بتوانیم کرونا و روند صعودی ابتلا به آن را کنترل کنیم به ویژه در مناطق حاشیه نشین اهواز که انتظار داریم که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی بیشتر و جدی تر باشد.

شریعتی گفت: با وجود همه موارد مرتبط با کرونا در روزهای اخیر اما تاکنون از نظر ابتلا به کرونا در کشور، رتبه بیستم و با روند متوسط هستیم اگر مردم مراقبت نکنند با شدت شیوع و ابتلا به کرونا مواجه می شویم.

وی ادامه داد: علاوه بر اقدامات ما اصلاح رفتار مردم هم مورد نیاز است تا این روند کاهش یابد و تصمیم گرفتیم که امتحانات پایه نهم حضوری برگزار نشود و تأکید کردیم یا نمراتی که در ثلث اول بدست آمده ملاک قرار گیرد یا غیرحضوری برگزار شود و یا این که اجازه دهند که شرایط استان بهتر و مهیا تر و وضعیت ابتلا به کرونا در استان نزولی شد بتوانیم شرایط را برای برگزاری آزمون مهیا کنیم.

استاندار خوزستان با بیان این که فردا برای روند تعطیلی یا بازگشایی ادارات دولتی و بازار در استان در جلسه شورای تأمین استان تصمیم گیری خواهیم کرد، تصریح کرد: اصنافی که در سایت وزارت بهداشت ثبت نام نکرده باشند را اجازه باز کردن نمی دهیم و در صورت بازگشایی خودسرانه پلمپ می شوند . تیم های بازرسی از اصناف باید تشکیل شود و فرمانداران موظف به انجام این کار هستند.

شریعتی افزود: قرار بر این شد که دانشگاه علوم پزشکی اهواز شرایط را برای انجام تست های بیشتر مهیا کند و تعداد آزمایشگاه ها و تعداد آزمایش ها را در شبانه روز بیشتر و بیشتر کند تا بتواند بیماری یابی قوی تری نسبت به اکنون داشته باشد.

وی عنوان کرد: قرار شد شهرداری ها تبلیغات و فرهنگ سازی درباره هشدار به مردم درباره کرونا را در شهر بیشتر کنند و بنرها و بیلبوردهای بیشتری درباره کرونا بزنند و صدا و سیما هم نقش ویژه تری درباره اطلاع رسانی درباره کرونا ایفا کند.

استاندار خوزستان ادامه داد: فردا برای سایر موارد اگر لازم باشد تصمیمات جدی تری خواهیم گرفت و اقدامات خود را انجام خواهیم داد و رییس جمهور هم نسبت به وضعیت قرمز خوزستان حساسیت دارند و به طور مرتب در تماس هستند تا خوزستان به شرایط عادی بازگردد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1457

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.