• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
8

ماجرای عزل مدیر مرکز بهداشت غرب اهواز

  • کد خبر : 1800
  • 16 خرداد 1399 - 16:37
ماجرای عزل مدیر مرکز بهداشت غرب اهواز

بیانیه ی دکتر مهرداد شریفی در خصوص شائبه های مطرح شده در فضای مجازی پس از استعفای ایشان؛ با سلام و احترامحمد و سپاس خدای عزوجل را که عزت و ذلت هر دو در اراده و خواست اوست .درود می فرستم به پیشگاه یکایک مردم شریف و نجیب استان خوزستان علی الخصوص مردم قدرشناس شهرستان اهواز […]

بیانیه ی دکتر مهرداد شریفی در خصوص شائبه های مطرح شده در فضای مجازی پس از استعفای ایشان؛

با سلام و احترام
حمد و سپاس خدای عزوجل را که عزت و ذلت هر دو در اراده و خواست اوست .
درود می فرستم به پیشگاه یکایک مردم شریف و نجیب استان خوزستان علی الخصوص مردم قدرشناس شهرستان اهواز که در تمام دوران مسئولیت و خدمت گذاری اینجانب نهایت بذل و عنایت و همکاری را
در راستای ارتقاء جایگاه بهداشتی مبذول داشته اند و صمیمانه قدردانی سپاس می نمایم .

الف: پیشنه و خلاصه ماجرا

روز چهار شنبه ۱۴ خرداد ۹۹ ساعت ۱۶جلسه ی ستاد کرونا شهرستان اهواز که با موضوع مشکلات آزمایشگاهی و نمونه گیری با حضور اعضای محترم هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تشکیل شد ، جناب آقای دکتر ابول نژادیان ریاست محترم دانشگاه ساعت ۱۸ با دو ساعت تاخیر در جلسه حضور پیدا کردند ، از آنجایی که (به دلیل تاخیر حضور در جلسه) ایشان در بطن جزئیات و مفاد مذاکرات و مصوبات قرار نگرفته بودند و قبل از ورود آقای دکتر ابول نژادیان اعضای حاضر در جلسه به اتفاق خدمات و تلاش های شبانه روزی مدیریت و کارکنان مرکز بهداشت غرب را مورد تقدیر قرار داده بودند ، در ادامه ی جلسه اینجانب در راستای معضلات مطروحه متاثر از شیوع کرونا ویروس پیشنهادات و راه حل هایی ارائه دادم که به دلیل کارشناسی مورد تائید اعضاء حاضر در جلسه قرار گرفتند، اما در دقایق پایانی که ایشان وارد جلسه شدند ، بدون توجه به پیشینه ی مفاد مطروحه در جلسه وارد بحث شدند و در حضور جمع با پرخاش جو جلسه را متشنج کردند و اینجانب بر حسب مسئولیت انسانی و اسلامی به تکلیف خود عمل نموده و ابعاد فاجعه بار کرونا را برشمرده و هشدار دادم ،
که متاسفانه ایشان مجدداً پرخاشگری نموده طوری که ناچار به ترک جلسه شدم .
بلافاصله پس از ترک جلسه ایشان شتابزده اقدام به لغو ابلاغ اینجانب نمودند و مدیر شبکه بهداشت و درمان باوی را به عنوان سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز به عنوان جایگزین بنده معرفی نمودند و بلافاصله ابلاغ های عزل و نصب با اشاره و دستور ریاست دانشگاه توسط مشاور رسانه ای دکتر ابول نژادیان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد .
مجدداً مشاور رسانه ای ایشان به دستور نامبرده اتهاماتی مبنی بر تخلف مالی در فضای مجازی در یک شبکه ی زنجیره ای واتساپی تحت عنوان سلامت یک تا ۸ به اشتراک گذاشتند و افکار عمومی را ملتهب نمودند آنهم در این شرایط فوق بحرانی استان با توجه به شیوع گسترده ی کروناویروس ، لازم به ذکر است که همه ی این اتفاقات از عزل اینجانب تا طرح اتهام مالی ظرف کمتر از سه ساعت در روز تعطیل آنهم بصورت شبانه و در سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) با ابتکار عمل مشاور رسانه ای و دستور مستقیم ریاست دانشگاه جو سازی و هدایت شده است. حال خودتان از این مجمل
بخوانید حدیث مفصل .

اما بعد: ب : مفاد جلسه و موارد:

مطروحه به علت تخصصی بودن و تاثیر آنها بر سلامت و روان جامعه قابل طرح در فضای عمومی نیستند. اما مطمئن باشید و به شما قول اخلاق می دهم از طریق مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر نمکی و نماینده ویژه ایشان و سایر مجاری ذیربط تا حصول نتیجه کامل به لطف خداوند متعال پی گیری خواهم نمود و در شکست کرونا و سلامت هموطنانم یک میلیمتر عقب نشینی نخواهم کرد و مردم را تنها نخواهم گذاشت چه در بهداشت باشم و چه نباشم .

ج: طرح اتهام مالی:

من نه نوکیسه هستم و نه تازه به دوران رسیده ، چه کسی در این‌استان هست که ایل و طایفه و خانه و خانواده و تبار من را نشناسد، من مهرداد شریفی که با افتخار تمام جوانی و زندگی ام را وقف خدمت به مردم کرده ام و مفتخرم که به عنوان یک رزمنده و ایثارگر جهادی راه شهدا و خون شهدا را ادامه دادم و در راه خدمت به مردم هیچ تعللی نکردم ، هم خدا شاهد و گواه است و هم مردم قدر شناس که همواره علاقه و الفت خود را به بهترین شکل به منصه ظهور رسانیدند که حاجت به هیچ توضیح اضافه ای نیست، در این بین بیانیه روابط عمومی استانداری خوزستان در رد ادعای مشاور ریاست دانشگاه سند گویایی است بر سناریوی بی اساس ایشان است.
اتهامات وارده ایشان در کدامین محکمه و دادگاه طرح و به اثبات رسیده اند ؟
ایشان اشاره نمودند که نیروهای نظارتی در حال رصد بودند، اولا ایشان نه سخنگوی نیروهای نظارتی است! و نه نیروهای نظارتی با کسی یا کسانی تعارف دارند، همینجا از نیروهای نظارتی استدعا دارم به این مهم ورود نمایند و در راستای تنویر افکار عمومی به این شائبه ها پاسخ مقتضی را بدهند تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. بنده هم استقبال می کنم .
اینجانب علیه ادعاها و اتهامات مطروحه در مراجعه قضایی در اولین روز کاری اقامه دعوی خواهم نمود و از دادستان محترم در خواست می نمایم به این مهم ورود نمایند و با عوامل خاطی برخورد نمایند.

د: اقدامات شتاب زده

عزل و نصب های شبانه افکار عمومی را به شدت جریحه دار نموده و خیل مردم که فرزند خدمتگزارشان را بخوبی می شناختند در برابر این اتهامات و جفاها واکنش نشان دادند . اینجانب دست یکایک مردم شریف و نجیب را که هزاران پیام محبت آمیز به بنده ارسال نمودن و تمام شهروندانی که نسبت به اینجانب ابراز لطف نمودند به گرمی می فشارم و نهایت تشکر و سپاس را دارم .
با توجه به شیوع گسترده کرونا از همگان انتظار دارم کمپین های حمایتی را تعطیل و در راستای دلگرمی کارکنان بهداشت و درمان فضای همدلی ، صمیمیت و همراهی را بارور نماییم و مطالبات و خواسته های بحق استان را به صورت مدنی و از طریق مجاری قانونی پی گیری نماییم .

والسلام
مهرداد شریفی/۱۶ خرداد ۹۹

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.