• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

رفع مشکل آب ۵۰۰ روستا در خوزستان

  • کد خبر : 1824
  • 17 خرداد 1399 - 21:05
رفع مشکل آب ۵۰۰ روستا در خوزستان

شریعتی استاندار خوزستان خبر داد: تخصیص اعتبار برای آبرسانی به ۵۰۰ روستای دیگر استان خوزستان استاندار خوزستان گفت: با تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات لازم آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود. غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات آب استان، با اشاره به مشکلات […]

شریعتی استاندار خوزستان خبر داد:

تخصیص اعتبار برای آبرسانی به ۵۰۰ روستای دیگر استان خوزستان

استاندار خوزستان گفت: با تخصیص اعتبار برای خرید تجهیزات لازم آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود.

غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات آب استان، با اشاره به مشکلات روستای غیزانیه، اظهار کرد: طرح مشکلات آب این روستا از سال ۹۶ آغاز شد و فاز اول اصل آن طی هفته آینده و پیش از زمان اعلام شده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بابهره برداری از این فاز، آب پایدار به ۳۴ روستای اصلی و مشرحات خواهد رسید، افزود: اجرای فاز دوم طرح با لوله گذاری ۶ کیومتر لوله GRP آغاز و تا یک ماه آینده به منظور پایدارتر کردن آبرسانی به این روستاها بهره برداری می شود.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: طی ۴۵ تا ۵۰ روز آینده تمامی روستاهای غیزانیه از آب پایدار استاندارد بهره مند می شوند.

شریعتی با اشاره به مشکلات آب روستای های شابهار رامشیر و سودان بیان کرد: آب روستای شابهار بصورت کامل به رامشیر متصل خواهد شد و خط لوله آبرسانی به روستای سودان نیز آماده است.

وی با اشاره به جلسه امروز با حضور نمایندگان وزارت نیرو، آب استان و معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: تنش های احتمالی آب در خوزستان مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا مقرر شد اقدامات لازم و ضروری برای بهبود و پایدارتر کردن شرایط آبی و آبرسانی به نخیلات و کشاورزی استان انجام شود.

استاندار خوزستان اذعان کرد: در این راستا مقرر شد تمهیدات لازم اتخاذ و اعتبارات برای خریداری تجهیزات تخصیص پیدا کند تا پایداراری آب در روستاهای استان را بهتر کنیم.

شریعتی تصریح کرد: با خریداری این تجهیزات، آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.