• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
4

پلاک خودروهای اروندی شخصی می شوند

  • کد خبر : 1833
  • 19 خرداد 1399 - 1:42

صاحبان وسایل نقلیه اروندی نسبت به ثبت پلاک اقدام کنند؛ معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دارندگان خودروهای پلاک اروندی که پلاک ماشین آن‌ها قدیمی است، باید نسبت به تعویض پلاک خودروهای خود اقدام کنند. سیدعلی موسوی با اشاره به لزوم تعویض پلاک قدیمی خودروهای پلاک اروندی اظهار کرد: […]

صاحبان وسایل نقلیه اروندی نسبت به ثبت پلاک اقدام کنند؛

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: دارندگان خودروهای پلاک اروندی که پلاک ماشین آن‌ها قدیمی است، باید نسبت به تعویض پلاک خودروهای خود اقدام کنند.

سیدعلی موسوی با اشاره به لزوم تعویض پلاک قدیمی خودروهای پلاک اروندی اظهار کرد: نقل و انتقال خودروهای اروندی صرفا در محدوده منطقه آزاد انجام می‌شود و دارندگان خودروهای پلاک اروندی که پلاک ماشین آن‌ها قدیمی است، باید نسبت به تعویض پلاک خودروهای خود اقدام کنند.

وی گفت: پلاک‌های جدید مانند خودروهای پلاک ملی، یک پلاک شخصی است که به نام فرد می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: با توجه به این موضوع، برخی از واسطه‌ها و دلالان با تشکیل دادن پرونده و دریافت مبالغی از مردم، برای تعویض پلاک خودروی اروندی اقدام می‌کنند در حالی که اصلا نیاز به این کار نیست.

موسوی ادامه داد: مالکان خودروهای پلاک اروندی در فرآیند شماره‌گذاری نیازی به پرداخت وجه به واسطه‌ها ندارند و باید فرآیند تعویض پلاک خودروی خود را به صورت غیرحضوری پیگیری کنند و تنها در زمان دریافت پلاک و نصب آن به منطقه آزاد اروند مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان تعویض پلاک خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی https//car.arvandfreezone.com و در بخش تعویض پلاک، درخواست خود را ثبت کرده و پس از نوبت‌دهی از طریق سامانه، معرفی‌نامه خود را دریافت و برای دریافت و نصب پلاک خود به مرکز شماره‌گذاری مراجعه کنند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: تنها مبلغ قابل پرداخت توسط مالکان، ۵۵۰ هزار تومان است که ۳۰۰ هزار تومان برای امتیاز پلاک و ۲۵۰ هزار تومان برای هزینه نقل و انتقال است.

وی افزود: اگر دارنده خودرو در گذشته پلاک خود را فک کرده و مالک خودرو باشد، نیازی به پرداخت مبلغ امتیاز پلاک ندارد و باید تنها هزینه نقل و انتقال را پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1833

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.