• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

مشکلات آب بندر ماهشهر

  • کد خبر : 1865
  • 20 خرداد 1399 - 22:56

مدیرعامل آبفای خوزستان: رفع مشکل آب بندر ماهشهر با همکاری مردم امکان پذیر است حقیقی‌پور گفت: رفع مشکل آب شهرستان بندرماهشهر نیازمند یاری شهروندان است که از مصرف بیهوده آب پرهیز کرده و با نصب مخازن آبی در مجتمع‌ها و کاهش فشار بر خطوط آب‌رسانی بتوانیم از این مشکل عبور کنیم. علیرضا حقیقی‌پور در حاشیه بازدید […]

مدیرعامل آبفای خوزستان: رفع مشکل آب بندر ماهشهر با همکاری مردم امکان پذیر است

حقیقی‌پور گفت: رفع مشکل آب شهرستان بندرماهشهر نیازمند یاری شهروندان است که از مصرف بیهوده آب پرهیز کرده و با نصب مخازن آبی در مجتمع‌ها و کاهش فشار بر خطوط آب‌رسانی بتوانیم از این مشکل عبور کنیم.

علیرضا حقیقی‌پور در حاشیه بازدید از تاسیسات آب‌رسانی شهرستان بندرماهشهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که بتوانیم با اتخاذ تدابیر ویژه و کارشناسی، مشکلات به‌وجود آمده در این بخش را مدیریت کنیم تا مشکل مردم شهرستان بندرماهشهر هر چه زودتر حل شود.

مدیر عامل آبفای استان خوزستان افزود: رفع مشکل آب شهرستان بندرماهشهر نیازمند یاری شهروندان است که از مصرف بیهوده آب پرهیز کرده و با نصب مخازن آبی در مجتمع‌ها و کاهش فشار بر خطوط آب‌رسانی بتوانیم از این مشکل عبور کنیم.

«محسن بیرانوند» نیز اضافه کرد: با توجه به اینکه آب آشامیدنی بخشی از شهرستان بندر ماهشهر، امیدیه و رامشیر از تاسیسات آب‌رسانی مرغزار تامین می‌شود، خط انتقال آب به طول ۱۳ کیلومتر احداث، ولی به تاسیسات آب‌رسانی متصل نشده است.

فرماندار شهرستان بندرماهشهر با اشاره به بهره‌‌مندی چهار هزار نفر از اهالی روستا‌های منطقه در صورت اتصال خط جدید به تاسیسات آب مرغزار تصریح کرد: اختلاف نظر بین امور آب جنوب شرق و سازمان آب و برق خوزستان در این خصوص وجود داشت که با برطرف شدن آن به‌زودی مردم این روستا‌ها از آب آشامیدنی سالم برخوردار خواهند شد.

وی به متوقف شدن عملیات احداث تاسیسات آب‌رسانی به روستا‌های هدامه و بنیوار اشاره کرد و ادامه داد: عملیات احداث تاسیسات آب‌رسانی این ۲ روستا با گذشت چند سال هنوز به اتمام نرسیده و امید است با تمهیداتی که اتخاذ شده و تخصیص اعتبار از سوی شورای راهبردی روند احداث این تاسیسات به‌زودی از سرگرفته شود.

بیرانوند عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده و اصلاح بخشی از خطوط انتقال آب روستایی توسط سازمان آب‌وبرق و آبفای استان در ماه آینده، شبکه آب‌رسانی روستا‌های حسبه و هدامه شهرستان بندر ماهشهر پایدار خواهد شد.

وی در پایان یاد آور شد: از مردم این شهرستان بندرماهشهر درخواست می‌کنم با توجه به فصل گرما و کافی نبودن مقدار آب تولیدی متناسب با نیاز مصرف شهرستان، در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا آب مورد نیاز بهره‌برداران نقاط انتهایی خط آب‌رسانی نیز تامین شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1865

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.