• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

بازگشت محدودیت ها به خوزستان

  • کد خبر : 1898
  • 22 خرداد 1399 - 4:12

احتمال بازگشت محدودیت های سخت گیرانه اجتماعی: شریعتی استاندار خوزستان؛بازگشت محدودیت های سخت گیرانه اجتماعی دور از ذهن نیست استاندار خوزستان گفت: اگر دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز درخواست اعمال محدودیت های اجتماعی سخت گیرانه را از ما داشته باشد و لازم بدانیم این روش را بررسی می کنیم. غلامرضا شریعتی درباره اعمال دوباره محدودیت های اجتماعی […]

احتمال بازگشت محدودیت های سخت گیرانه اجتماعی:

شریعتی استاندار خوزستان؛بازگشت محدودیت های سخت گیرانه اجتماعی دور از ذهن نیست

استاندار خوزستان گفت: اگر دانشگاه علوم‌پزشکی اهواز درخواست اعمال محدودیت های اجتماعی سخت گیرانه را از ما داشته باشد و لازم بدانیم این روش را بررسی می کنیم.

غلامرضا شریعتی درباره اعمال دوباره محدودیت های اجتماعی در استان به دلیل افزایش آمار بالای مبتلایان به کرونا در خوزستان، اظهار کرد: شیب بستری تند نیست و بیماریابی ما قوی شده و قوی شدن بیماریابی خوب است.

وی با تأکید بر آثار مثبت بیماریابی، افزود: این نکته مثبت است، یعنی مبتلایان قطعی و موارد مثبت کرونا را زودتر از بقیه افراد جامعه جدا می کنیم.

استاندار خوزستان یادآور شد: در شرایطی که موارد مثبت کرونا بر اثر بیماریابی زودتر شناسایی می شوند در شرایطی که نیاز به تخت بستری ندارند شناسایی و جداسازی و در خانه قرنطینه می شوند تا شرایط بهتری پیدا کنند.

شریعتی تصریح کرد: اگر ما قدرت آزمایش کردن نداشته باشیم موارد مثبت کرونا وقتی حال شان بد می شود شناسایی و به سمت بیمارستان گسیل می شوند که تخت های بیمارستانی ما نسبت به بیماران کم می شود و آنگاه کمبود پیدا می شود.

وی بیان کرد: از این بابت بیماریابی قوی باشد خوب است و ما علاقه مند هستیم آزمایش های بیشتری انجام دهیم و هنوز هم بیشتر شود ، اما تعداد بستری های ما در حال حاضر روی عدد ثابتی است و ما باید تلاش کنیم این را به سمت نزولی بودن پیش ببریم.

رییس ستاد استانی کرونا و شورای سلامت خوزستان در پاسخ به پرسش خبرنگار جنوب فردا درباره احتمال اعمال محدودیت های سخت گیرانه به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی کرونایی و فاصله گذاری اجتماعی، تصریح کرد: باید بررسی کنیم و اگر لازم باشد و دانشگاه علوم پزشکی اهواز و امثالهم از ما بخواهد ما آن را بررسی می کنیم و انجام می دهیم و اما در حال حاضر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز این است که با همین منوال ادامه دهیم و بیماریابی را داشته باشیم البته پیشگیری و رعایت فاصله گذاری را مردم در حدی که گفته شده باید داشته باشند./جنوب فردا

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1898

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.