• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

افزایش محصولات کشاورزی

  • کد خبر : 1909
  • 23 خرداد 1399 - 6:17

استاندار خوزستان خبر داد: افتتاح چندین پروژه گلخانه ای برای افزایش محصولات کشاورزی در شوش استاندار خوزستان از افتتاح چند پروژه گلخانه‌ای و یک پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهرستان شوش خبر داد. به گزارش خابران غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی در شهرستان شوش، […]

استاندار خوزستان خبر داد:

افتتاح چندین پروژه گلخانه ای برای افزایش محصولات کشاورزی در شوش

استاندار خوزستان از افتتاح چند پروژه گلخانه‌ای و یک پایگاه امداد و نجات هلال احمر در شهرستان شوش خبر داد.

به گزارش خابران غلامرضا شریعتی در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ عمرانی و خدماتی در شهرستان شوش، اظهار کرد: در ابتدا از مرکز خرید گندم در این شهرستان بازدید نمودیم که در سال جاری اقدام به خرید و فروش ۱۶۰ هزار تن گندم در این شهرستان کرده است.

وی افزود: سال جاری نیز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن گندم در خوزستان و حدود ۷۸ هزار تن کلزا خرید و فروش شده که نسبت به مشابه سال گذشته حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

استاندار خوزستان، گفت: مرکز یک هکتاری گلخانه ی کامران شوش با هزینه ۴۰ میلیارد ریال نیز امروز افتتاح شد.

شریعتی با بیان اینکه ساخت حدود ۲۰ مجتمع گلخانه ای در شوش از چند سال گذشته آغاز شده، اضافه کرد: هرکدام از این گلخانه ها، ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع زیربنا دارند و ۱۵ مجموعه از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه داد: این گلخانه‌ها تماماً استاندارد و مجهز بوده و در اشتغال و تولید منطقه نقش مهمی دارند که با افتتاح پنج مجموعه دیگر باعث افزایش تولید و بهره بری بالاتر  می‌شوند.

استاندار خوزستان در پایان از افتتاح پایگاه امداد و نجات هلال احمر بین شهرستان‌های شوش و اندیمشک خبر داد و گفت: این پایگاه با هزینه ۶۰ میلیارد ریال با استانداردهای لازم ساخته و تجهیز شده است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=1909

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.