• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

افزایش قیمت مرغ در بازار

  • کد خبر : 2190
  • 05 تیر 1399 - 4:44

مرغ از قفس پرید!/مرغ در رامشیر ۲۰۵ هزار ریال به فروش میرسد! قیمت فروش اعلام شده در استان هر کیلوگرم مرغ ۱۶ تا ۱۹ هزار تومان می باشد این درحالی است که تا هفته گذشته هر کیلوگرم از این محصول ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان به فروش می‌رسید. بازار رامشیر همچنان بدون کنترل و قیمت […]

مرغ از قفس پرید!/مرغ در رامشیر ۲۰۵ هزار ریال به فروش میرسد!

قیمت فروش اعلام شده در استان هر کیلوگرم مرغ ۱۶ تا ۱۹ هزار تومان می باشد این درحالی است که تا هفته گذشته هر کیلوگرم از این محصول ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان به فروش می‌رسید.

بازار رامشیر همچنان بدون کنترل و قیمت مرغ ۲۰۵ هزار ریال به فروش می رسد. تعداد زیادی از مرغ فروشان با بالا رفتن قیمت مرغ کسب و کار خود را تعطیل کردند.

طی گفتگو خبرنگار خابران با شاغلان این صنف فروشندگان یادآور شده اند که به دلیل تهیه مرغ از خارج شهرستان در شرایط موجود ارزش تهیه و فروش را ندارد و مردم با بالا رفتن یکباره قیمت مرغ مخالف و حاضر به خرید نیستند.

فروشندگان در ادامه به پاسخ سوال دلیل تفاوت نرخ در رامشیر عنوان کردند: رامشیر دارای مرغداری ها زیاد نیست و عمده ترین خرید های خود را خارج از شهرستان و از رامهرمز و هفتکل تهیه می کند و دلیل تفاوت قیمت به دلیل احتساب هزینه تمام شده محصول و مراجعات شخصی فروشندگان است.

آنها اضافه کردند: مرغ فروشان و شاغلان در این صنف خود روزانه خرید خود را از شهر های دیگر تهیه و در رامشیر به فروش می رسانند و دلیل تفاوت قیمت به دلیل عدم فروش قیمت واحد در مبدا است. حال با افزایش یکباره قیمت گوشت مرغ فروش به صرفه نیست و این صنف به تعطیلی کشاند می شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.