• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
9

توزیع بسته غذایی حمایتی بین نیازمندان در رامهرمز

  • کد خبر : 2218
  • 06 تیر 1399 - 23:38

بسته های غذایی حمایتی جهت بیماران خاص با حضور شهردار و جمعی از مسئولین رامهرمز توزیع شد به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی شهرداری رامهرمز، حسین صفری شهردار و محمد رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رامهرمز و مسئولان محلی این شهر، در مراسمی بسته های غذایی حمایتی ویژه بیماران تحت پوشش بنیاد بیماران […]

بسته های غذایی حمایتی جهت بیماران خاص با حضور شهردار و جمعی از مسئولین رامهرمز توزیع شد

به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی شهرداری رامهرمز، حسین صفری شهردار و محمد رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رامهرمز و مسئولان محلی این شهر، در مراسمی بسته های غذایی حمایتی ویژه بیماران تحت پوشش بنیاد بیماران خاص رامهرمز حضور و بسته ها توزیع شدند.


در ابتدای این مراسم ابراهیم بابادی رئیس بنیاد بیماران خاص رامهرمز ضمن تبریک هفته قوه قضائیه گزارشی از فعالیت بنیاد بیماران بخصوص در دوره چند ماهه فراگیری بیماری کرونا ارائه و از خدمات مجموعه دستگاهای اداری شهرستان به جهت حمایت از موسسه بیماران تقدیر و تشکر کرد.

بابادی در ادامه افزود: ارزش مالی بسته های غذایی حمایتی تدارک شده ۲۵۰ میلیون ریال است که بین نیازمندان دارای بیماری خاص بودند توزیع شد.


در ادامه این مراسم حسین صفری شهردار رامهرمز به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) با اهداء هدایایی به دختران خردسال بیمار تحت پوشش این مؤسسه‌ به شنیدن مشکلات آنها پرداخت ودقایقی را با این بیماران سپری کرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2218

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.