• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

غیزانیه ای دیگر در اقیانوس نفت

  • کد خبر : 2316
  • 11 تیر 1399 - 22:36
غیزانیه ای دیگر در اقیانوس نفت

صدای فریادهای بی آبی رامشیر تا اهواز به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خابران طی مصاحبه با شورا، دهیار و مردم روستا صفحه و رویضات، قطعی های مکرر آب از خط آبرسانی جنوب شرق به رامشیر سبب شده که روستای صفحه بیش از دوماه با افت فشار شدید آب همراه باشد. روستاهای فوق الذکر و چندین […]

صدای فریادهای بی آبی رامشیر تا اهواز

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خابران طی مصاحبه با شورا، دهیار و مردم روستا صفحه و رویضات، قطعی های مکرر آب از خط آبرسانی جنوب شرق به رامشیر سبب شده که روستای صفحه بیش از دوماه با افت فشار شدید آب همراه باشد.

روستاهای فوق الذکر و چندین روستا از توابع شهرستان رامشیر تنها برای ۲ الی۴ ساعت ان هم ساعت ۲ بامداد تا اذان صبح شاهد آب در لوله ها هستند.

خالدی عضوشورای اسلامی روستا در رابطه میگوید:ما با انعکاس مشکلات روستا به امام جمعه اهواز و اداره آبفار کل خوزستان خواستار رفع تشنگی شدیم، با اینکه طی مدت طولانی بیش از ۶۰ خانوار از نعمت آب محروم هستند، مردم این روستا عاجزانه درخواست رسیدگی را از شورا ودهیاری داشتند و شورا و دهیار روستا با چندین بار مراجعه به مسئولین، نماینده سابق و مدیریت ابفار روستایی هیچ نتیجه ای غیر از وضع کنونی حاصل نشد.

وی همچنین در ادامه افزود با اینکه روستای صفحه فقط ۵۰ نفر از روستای سن نسبت به آمار جمعیت کم داشته اما در مقایسه با کارهای صورت گرفته از همه نظر روستای صفحه محروم است، ۱۱۵خانوار /۵۵۰ نفر و بیش از۴۰۰۰ هزار راس احشام در روستا هیچ منبع آبی به غیر از این خط آبرسانی ندارند.

وی افزود: در چندین مرحله با مراجعه به مسئولین موضوع را منعکس کردیم ولی کار جدی صورت نگرفت در این رابطه بخشداری مرکزی بعد از دیدن چنین شرایط دشوار و سخت روستا، مسئول آب جنوب شرق را به همراه رئیس اداره آبفار به روستا فراخواند و بعد از بازدید قرار بر این شد که طی یک هفته اوضاع مناسب تر شود اما اکنون با گذشت ۲۰روز اوضاع بدتر از آن شده است

او گفت: دغدغه ی تمام مردم روستا بیش از حد زیاد هست و رو به افزایش است ما با رساندن صدای آنان به استان و حتی بالاتر از استان ادامه خواهم داد تا مسئولین بدانند نباید این فرصت را برای کسانی پیش آورد که از تجمع و اعتراض این مردم برادشت های غلطی همانند روستای غیزانیه و مردم مظلوم آنها بشود.

خالدی در اخر بیان کرد: امروز با مهندس بیگی مدیریت بهره برداری شرکت آبفار خوزستان، دیدار و خبرهای خوبی در بهبود اوضاع دادند،
که مشکل روستای صفحه، رویضات و دیگر روستاها طی روزهای آتی با اقدامات لازم جهت رفع و تامین آب صورت گیرد، و ما نیازمند تسرع در رفع این مشکل هستیم.

طی اخبار رسیده به پایگاه خبری تحلیلی خابران یادآور می شود که امروز مراسم تکریم و تودیع و معارفه رئیس اداره آبفار در فرمانداری این شهرستان صورت گرفت که در ادامه رئیس آبفا رامشیر به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.
شایان ذکر است که مناطق شهرک و پانصد دستگاه شهر رامشیر نیز زمستان ۹۸ به مدت ۷ تا ۲۰ روز شاهد بی آبی بودند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2316

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.