• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

تایید کلیپ منتسب به رویضات

  • کد خبر : 2338
  • 13 تیر 1399 - 0:21
تایید کلیپ منتسب به رویضات

اقدام شجاعانه و مسئولانه فرماندار رامشیر/ از مردم رویضات عذرخواهی میکنم حسینی نژاد فرماندار رامشیر گفت: با بازدید میدانی نمایندگان اینجانب از روستای رویضات، اصالت فیلم منتشر شده به نام این روستا تایید شد. پیش از این از شورای بخش و برخی اهالی روستا پرس و جو شد که ظاهرا به دلیل وجود چند خانم […]

اقدام شجاعانه و مسئولانه فرماندار رامشیر/ از مردم رویضات عذرخواهی میکنم

حسینی نژاد فرماندار رامشیر گفت: با بازدید میدانی نمایندگان اینجانب از روستای رویضات، اصالت فیلم منتشر شده به نام این روستا تایید شد.

پیش از این از شورای بخش و برخی اهالی روستا پرس و جو شد که ظاهرا به دلیل وجود چند خانم در فیلم مذکور، انتساب ان را به منطقه خود رد کرده و ما نیز بر همین اساس اصالت فیلم را تایید نکرده بودیم.

وی ضمن عذرخواهی از مردم شریف روستای رویضات افزود: مشکل آب چند خانوار انتهای روستای رویضات به دلیل قرار گرفتن در آخر خط و برداشت‌های غیرمجاز در بالادست همچنان پابرجاست و بزودی راه‌های حل دایمی این مشکل بررسی خواهد شد.

لازم به توضیح است در هفته گذشته مهندس جمشیدی مدیریت آب جنوب شرق در منطقه از این روستا بازدید و مقرر شد تمهیداتی برای حل مشکل اندیشیده شود.

دیروز کلیپی مبنی به وجود مشکل در حوزه آب روستای از رامشیر در پایگاه خبری تحلیلی خابران منتشر شد که بعد از آن مسئولینی این کلیپ را رد کردند.

پایگاه خبری تحلیلی خابران بابت پیگیری های صورت گرفته از جانب فرماندار شهرستان رامشیر با تشکیل گروهی از نمایندگان جهت ریشه یابی موضوع مطرح شده، تایید کلیپ پخش شده و دستورات لازم جهت رفع سریع مشکل تقدیر و تشکر می کند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.