• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

رونمایی از تندیس مدافع حرم در رامهرمز

  • کد خبر : 2400
  • 15 تیر 1399 - 13:24

از تندیس شهید مدافع حرم رضا زاده در رامهرمز رونمایی شد تندیس شهید مدافع حرم شهید فرامرز رضازاده در رامهرمز رونمایی شد. به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رامهرمز، همزمان با هفته شهرداری ها ودهیاری ها ،با حضور شهردار واعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان […]

از تندیس شهید مدافع حرم رضا زاده در رامهرمز رونمایی شد

تندیس شهید مدافع حرم شهید فرامرز رضازاده در رامهرمز رونمایی شد.


به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رامهرمز، همزمان با هفته شهرداری ها ودهیاری ها ،با حضور شهردار واعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین شهرستان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از تندیس شهید مدافع حرم شهید فرامرز رضا زاده در میدان شهید رونمایی شد.

در حاشیه این مراسم مهندس حسین صفری شهردار رامهرمز با اشاره به لزوم الگوسازی از قهرمانان ملی، شهدای مدافع حرم را قهرمانان ملی برشمرد و تصریح کرد، مدافعان حرم و شهید والامقام شهید فرامرز رضازاده برای جهانی‌ شدن حکومت انقلاب اسلامی در جهت زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج ) مجاهدانه جنگیدند.


وی بابیان اینکه امنیت و آرامش کشور مدیون شهدا و رزمندگانی است که برای دفاع از کیان اسلامی از جان و مال خود مایه می گذارند افزود: شهدای حرم در غربت از اسلام و قرآن ، حریم اهل البیت (ع) جانانه دفاع می کنند تا ما وملت رشید ایران در آسایش و آرامش با عزت زندگی کنند.پس وظیفه مامسئولین است تا بازنده نگه داشتن یادونام شهیدان گرانقدر ، خدمتگزار صدیقی برای خانواده های این عزیزان گلگون کفن باشیم.


شهید فرامرز رضازاده در ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۴ عازم سوریه شدند و سرانجام در اثنای درگیری با مزدوران تکفیری استکبار در حلب سوریه (خانطومان) در اثر اثابت مستقیم موشک دشمن به فیض عظیم شهادت و آرزوی دیرینه اش نائل آمد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.