• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

آغاز به کار آبفا منطقه شهرستان رامشیر

  • کد خبر : 2411
  • 15 تیر 1399 - 21:36

آبفا منطقه شهرستان رامشیر آغاز به کار کرد با ادغام اداره آبفار، آب روستایی با آبفا اداره آب و فاضلاب شهری از دیروز استارت آغاز کار و فرایند برنامه ریزی و تصمیمات بر میز آبفا قرار گرفت. حسن حسنی ریاست اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان رامشیر از آغاز به کار اولین روز رسمی آبفار […]

آبفا منطقه شهرستان رامشیر آغاز به کار کرد

با ادغام اداره آبفار، آب روستایی با آبفا اداره آب و فاضلاب شهری از دیروز استارت آغاز کار و فرایند برنامه ریزی و تصمیمات بر میز آبفا قرار گرفت.

حسن حسنی ریاست اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان رامشیر از آغاز به کار اولین روز رسمی آبفار در آبفا خبر داد و گفت: با ادغام شدن و محول شدن کارهای اداره آبفار به ابفا از امروز برخی تصمیمات جهت بهبودی آب روستاهای دارای مشکل گرفته شد.

حسنی سرپرستی جدید اداره آبفار عنوان کرد: در سیستم آبرسانی به روستا ها مشکلات زیادی از قبیل انشعابات غیر مجاز بین راهی، شکستگی خطوط، فرسودگی، اعتصاب اخیر کارکنان و ماشین های استجاری این اداره وجود دارد که در حال سامان دهی و رایزنی جهت رفع مشکلات هستیم.

وی افزود: با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا مصرف آب افزایش چشم گیری را تجربه می کند و با توجه به سهمیه این شهرستان انتظار داریم مردم به صورت بهینه و با عدم اصراف آب در این امر صرف جویی کنند تا مشکل افت فشار در برخی مناطق بهبود یابد.

حسن حسنی پنج سال به عنوان ریاست اداره آب شهری در رامشیر در حال خدمت است که هفته گذشته با ادغام شدن آبفار و آبفا سرپرستی اداره آب روستایی شهرستان رامشیر نیز با ایشان محول شد، پایگاه خبری تحلیلی خابران استان خوزستان با آرزوی موفقیت برای این مدیر خواستار توجه ویژه و رفع کاستی ها این شهرستان در حوزه آب است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=2411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.