• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

مصاحبه با خانم صندوق دار رامهرمزی

  • کد خبر : 3475
  • 25 تیر 1399 - 21:06

یکی از صندوقداران بازداشت شده :پشیمانم/ دیگران راه مرا طی نکنند یکی از صندوقداران وام خانگی خانم(ف – پ) که در بازداشت به سر می برد در نشست با خبرنگاران در دادگستری رامهرمز اظهار داشت: متولد ۱۳۷۰ هستم ، قبلا مغازه پوشاک داشتم و یک صندوق خانوادگی با حدود ۲۰ تا ۴۰ عضو دائر کرده […]

یکی از صندوقداران بازداشت شده :پشیمانم/ دیگران راه مرا طی نکنند

یکی از صندوقداران وام خانگی خانم(ف – پ) که در بازداشت به سر می برد در نشست با خبرنگاران در دادگستری رامهرمز اظهار داشت: متولد ۱۳۷۰ هستم ، قبلا مغازه پوشاک داشتم و یک صندوق خانوادگی با حدود ۲۰ تا ۴۰ عضو دائر کرده بودم که به صورت قرعه کشی وام به اعضاء می دادم .

وی ادامه داد: به پیشنهاد برخی از مشتری هایم و بدون هیچ اطلاع و آگاهی از جریانات مالی وارد روال پیش پرداختی شدم و طی حدود ۲ ماه توانستم حدود ۳ هزار عضو جذب کنم .

این خانم صندوقدار افزود: طی این مدت حدود ۷۰ میلیارد تومان به حسابم واریز شد که به ۵۰۰ نفر معادل ۳۵ میلیارد تومان وام دادم و به تعداد زیادی کنسلی پرداخت کردم، همچنین ۲۲ میلیارد تومان فعلا موجودی دارم و حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان کسری پرداخت دارم .

این صندوقدار وام خانگی عنوان کرد: با حجم بسیار بالای پولی که به حسابم واریز شد و ناآگاهی و بی اطلاعی از وضعیت حساب و کتابم ترس برداشتم که آخر و عاقبت کار من چه خواهد شد و اگر مردم اقساط خود را پرداخت نکنند به کجا سقوط خواهم کرد، لذا داوطلبانه خودم را به قانون معرفی و خواستار رسیدگی به اموال مردم شدم.

خانم ف – پ تاکید کرد: من واقعا از این کار خودم پشیمانم و به سایر صندوقداران اعلام می کنم آخر و عاقبتی غیر از سرنوشت من نخواهند داشت لذا توصیه می کنم هرچه زودتر با مردم تسویه کرده و ضمن همکاری با قانون نسبت به جمع آوری صندوق اقدام کنند زیرا این کار باتلاقی است که بیرون آمدن از آن سخت است.

وی در پایان به ۲۳ لیدر خود گفت: همه حق لیدری را که از مردم گرفتن باید پس بدهند در غیر این صورت با قانون طرف خواهند بود

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.