• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

نشست ستاد پیشگیری از بحران

  • کد خبر : 3581
  • 03 مرداد 1399 - 6:27

نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برگزار شد نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور سیدکریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های ذیربط برگزار شد. دکتر غلامرضا شریعتی استاندار استان خوزستان در مصاحبه […]

نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران برگزار شد

نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و با حضور سیدکریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.

دکتر غلامرضا شریعتی استاندار استان خوزستان در مصاحبه آخر این نشست عنوان کرد: در هفته گذشته با سازمان دهی و کاهش ساعات کاری ادارات حدودا ۳۰۰ مگاوات مصرف برق را مدیریت کردیم

وی ادامه داد: در روزهای که ادارات کاملا تعطیل شدند بیش از ۹۳۰ مگاوات توانستیم صرفه جویی کنیم تا شبکه برق کشور و استان با ناپایداری مواجه نشود.

وی اضافه کرد: در هفته پیش رو نیز تصمیم به تعطیلی و تغییر ساعات کاری ادارات گرفته، و مقرر شد با توجه به افزایش دما و رطوبت ساعات کاری در روز شنبه و یکشنبه ۶:۳۰ الی ۱۲ باشد، البته شهرستان کارون در روز شنبه تعطیل است. روز دوشنبه ساعت کاری ادارات از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۱ هست و در روز سه شنبه و چهارشنبه نیز ادارات استان تعطیل هستند.


لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3581

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.