• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

برنامه های آینده آموزش و پرورش شهرستان رامشیر

  • کد خبر : 3657
  • 11 مرداد 1399 - 20:07

بخشی از برنامه های مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان رامشیر بخشی از برنامه های مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان رامشیر که در اولین نشست با اصحاب رسانه مطرح شد. نگاه ویژه به مدارس روستایی علی شریفی در این موضوع گفت در سطح شهرستان تقریبا ۳ مدرسه کانکسی وجود دارد که در برنامه های […]

بخشی از برنامه های مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان رامشیر

بخشی از برنامه های مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان رامشیر که در اولین نشست با اصحاب رسانه مطرح شد.

نگاه ویژه به مدارس روستایی

علی شریفی در این موضوع گفت در سطح شهرستان تقریبا ۳ مدرسه کانکسی وجود دارد که در برنامه های آینده آنها را ارتقا خواهیم داد تا در شهرستان دیگر مدرسه کانسکی وجود نداشته باشد، وی در ادامه به مدارسی که نیاز به بازسازی دارند اشاره کرد و گفت؛ تصمیماتی در این خصوص با همکاری سایر گرفته شد و آن ها را در آینده اصلاح خواهیم کرد.

کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی با محوریت قرآن، عترت و نماز

ریاست آموزش و پرورش شهرستان رامشیر در این خصوص بیان داشت: فعالیت های پرورشی برای ما مهم هستند و بیشترین وقت را صرف پرورش خواهیم کرد. وی در ادامه این مطلب گفت؛ امسال برنامه های پرورشی با محوریت قران، عترت و نماز را با جدیت و تمام توان ان شاءالله مجددا برگزار خواهیم کرد.

راه اندازی مجتمع فرهنگی، ورزشی امام خمینی (ره)

علی شریفی در این خصوص گفت: راه اندازی مجتمع فرهنگی، ورزشی امام خمینی (ره) را جهت تبدیل محیط شاد و همچنین ورزشی برای دانش آموزان در برنامه خود داریم که با راه اندازی این مجتمع برنامه های ورزشی دانش آموزان سازماندهی بیشتری خواهد شد.

تقویت کارگاه های علمی و آموزشی جهت ارتقای جایگاه کنکوری شهرستان رامشیر

رئیس آموزش و پرورش در این مورد افزود: جایگاه کنکور برای نوجوانان ما حائز اهمیت است و ما هر چقدر در این جایگاه رشد کنیم توانایی رشد و پرورش نوجوانان که مسئولین آینده ما هستند بهتر صورت میگیرد، وی در ادامه گفت برای این جایگاه آماده هم فکری از تمام سلیقه ها جهت رشد بیشتر جایگاه کنکور در شهرستان هستیم

بهره گیری از سلیقه های مختلف فکری در اتاق فکر آموزش و پرورش

علی شریفی در خصوص راه اندازی اتاق فکر تخصصی ویژه اداره آموزش و پرورش شهرستان رامشیر گفت : ما در زمینه تشکیل اتاق فکر و بهره گیری از تمام دیدگاه ها آمادگی لازم را داشتیم و حتی در این زمان کوتاه به طور تخصصی لیستی از افراد را آماده و در آینده نزدیک به صورت تخصصی این اتاق فکر فعالیت خود را جهت ارتقا جایگاه آموزش و پرورش شهرستان رامشیر آغاز خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3657

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.