• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان روز خبرنگار را تبریک گفت

  • کد خبر : 3794
  • 16 مرداد 1399 - 22:05
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، فرارسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت. متن پیام سعید رضوانی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم […]

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، فرارسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

متن پیام سعید رضوانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جان نباشد جز خبر در آزمون
هر که را افزون خبر جانش فزون

۱۷ مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی و نامگذاری این روز مبارک به عنوان روز خبرنگار، بهترین فرصت برای یادآوری جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و مسئولان و هم فرصتی مغتنم برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمت­کشان عرصه خبر و رسانه است.

خبرنگاران، سفیران قلم و گسترش‌دهندگان دانایی و آگاهی هستند که با سخت‌ترین شرایط و کمترین امکانات در شرایط سخت آب و هوایی و همچنین مشکلات معیشتی، در توسعه آگاهی عمومی در استان و کشور ایفای نقش می­‌کنند.

با شیوع ویروس کرونا در روزهای آغازین سال تاکنون در استان خوزستان، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها با حضور موثر و میدانی دوشادوش مدافعان سلامت در مقابله با این بیماری نقش مهمی را ایفا می‌کنند و با به تصویر کشیدن و نگاشتن از خودگذشتگی‌های کادر درمان، اطلاع‌رسانی موارد بهداشتی و ایمنی در مقابل ویروس به ارتقاء سلامت جامعه کمک می‌نمایند.

در پایان باتوجه به شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا و عدم توفیق تبریک حضوری به عزیزان و سروران گرامی ضمن تبریک روز خبرنگار از خداوند متعال سلامتی و سربلندی اصحاب محترم رسانه و مطبوعات استان خوزستان را خواستارم.

سعید رضوانی

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.