• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

ثبت نام ۶۰۰ داوطلب رامشیری برای کنکور

  • کد خبر : 3800
  • 17 مرداد 1399 - 21:19
ثبت نام ۶۰۰ داوطلب رامشیری برای کنکور

مدیر اموزش و پرورش رامشیر در جلسه ستاد کنکور: شرکت بیش از ۶۰۰ داوطلب رامشیری در کنکور به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر علی شریفی در جلسه ستاد کنکور اظهار کرد: آزمون سراسری از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی […]

مدیر اموزش و پرورش رامشیر در جلسه ستاد کنکور: شرکت بیش از ۶۰۰ داوطلب رامشیری در کنکور

به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر علی شریفی در جلسه ستاد کنکور اظهار کرد: آزمون سراسری از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ماه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه های امتحانی دبیرستان حضرت زهرا (س) و هنرستان شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به شرکت ۶۹۹ داوطلب رامشیری در کنکور، گفت: آزمون رشته آزمایشی هنر در روز چهارشنبه ۲۹ مردادماه و آزمون رشته های علوم انسانی و علوم ریاضی در روز پنج شنبه ۳۰ مردادماه برگزار می شود.
همچنین داوطلبین رشته علوم تجربی در ۳۱ مرداد و زبان های خارجه در ۱ شهریورماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شریفی با تاکید بر نقش خانواده در موفقیت داوطلبین کنکور، تصریح کرد: علت شکست بسیاری از داوطلبین مستعد و کوشا در کنکور عدم تامین آرامش و سلامت روانی در محیط خانه است. بنابراین والدین می بایست با پرهیز از هرگونه تنش و تقویت انگیزه های درونی دانش آموزان ، میزان موفقیت آن ها را افزایش دهند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با بیان این که همه داوطلبین به خوبی اهمیت برنامه ریزی را درک می کنند، خاطرنشان کرد: امیدوارم دانش آموزان با برنامه ریزی مناسب از فرصت اندک باقی مانده نهایت بهره را ببرند تا در رشته دلخواه دانشگاهی پذیرفته شوند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.