• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
11

پوشش بیش از ۷۰۰ دانش آموز پایه نهم در فرآیند هدایت تحصیلی

  • کد خبر : 3804
  • 18 مرداد 1399 - 22:39
پوشش بیش از ۷۰۰ دانش آموز پایه نهم در فرآیند هدایت تحصیلی

  مدیر آموزش وپرورش رامشیر از فرآیند هدایت تحصیلی ۷۹۹ دانش آموز پایه نهم تا کنون خبر داد. به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی شریفی شنبه ۱۸ مرداد ماه ۹۹ در جلسه کمیته هدایت تحصیلی با بیان اینکه هدایت تحصیلی با هدف تضمین آینده شغلی دانش آموزان انجام […]

 

مدیر آموزش وپرورش رامشیر از فرآیند هدایت تحصیلی ۷۹۹ دانش آموز پایه نهم تا کنون خبر داد.

به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر، علی شریفی شنبه ۱۸ مرداد ماه ۹۹ در جلسه کمیته هدایت تحصیلی با بیان اینکه هدایت تحصیلی با هدف تضمین آینده شغلی دانش آموزان انجام می شود، توضیح داد: در این فرآیند به دانش آموز کمک می شود با تکیه بر علاقه و استعداد خود، رشته تحصیلی مناسبی را برای دوره دوم متوسطه انتخاب کند.

وی با تاکید بر اینکه هدایت تحصیلی فرایندی ۳ ساله است، خاطر نشان کرد: امسال فرم های شماره ۶ و ۷ هدایت تحصیلی بر اساس عملکرد درسی دانش آموزان در پایه های هفتم، هشتم و نهم تنظیم شده اند.

شریفی همچنین اضافه کرد: به این ترتیب دانش آموزانی که بالاترین امتیاز را به دست آوردند در اولویت الف و سایر دانش آموزان در اولویت ب قرار گرفتند.

این مقام مسئول با اشاره به هدایت تحصیلی ۴۶۰‌ دانش آموز پسر و ۳۳۰ دانش آموز دختر پایه نهم، گفت: ظرفیت رشته ها در دوره دوم متوسطه در چارچوب توسعه متوازن بر مبنای تعداد دانش آموز و کلاس های پایه نهم هر منطقه تعیین می شود.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با اظهار اینکه فرصت ثبت نام دانش آموزان اولویت الف تا ۸ مردادماه بوده است، تصریح کرد: آمار بالای متقاضیان رشته های علوم انسانی و علوم تجربی سبب شد تا کمیته هدایت تحصیلی شهرستان برای دانش آموزانی که بالاترین امتیاز در اولویت ب را کسب کردند مجوز ثبت نام صادر کند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.