• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
7

نو سازی و آغاز عملیات احداث ۲۱ باب کلاس درس در رامشیر

  • کد خبر : 3818
  • 20 مرداد 1399 - 9:55
نو سازی و آغاز عملیات احداث ۲۱ باب کلاس درس در رامشیر

اختصاص اعتبار برای ساخت دبیرستان رشد/ تعمیر و تجهیز ساختمان دبیرستان شهید حسنی/ آغاز عملیات احداث ۲۱ باب کلاس درس در رامشیر در دیدار فرماندار و مدیر آموزش و پرورش رامشیر با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، طرح ساخت دبیرستان ۹ کلاسه رشد، آغاز عملیات ۲۱ باب کلاس درس در مناطق کم […]

اختصاص اعتبار برای ساخت دبیرستان رشد/ تعمیر و تجهیز ساختمان دبیرستان شهید حسنی/ آغاز عملیات احداث ۲۱ باب کلاس درس در رامشیر

در دیدار فرماندار و مدیر آموزش و پرورش رامشیر با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان، طرح ساخت دبیرستان ۹ کلاسه رشد، آغاز عملیات ۲۱ باب کلاس درس در مناطق کم برخوردار روستایی و تعمیر و تجهیز ساختمان دبیرستان شهید حسنی با هدف راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری وحدت به تصویب رسید.

به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامشیر،‌‌ سید مجید حسینی نژاد و علی شریفی پیش از ظهر یکشنبه ۱۹ مردادماه ۹۹ در دیدار با علی قربانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان وضعیت پروژه های عمرانی مدارس را بررسی کردند.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در حاشیه این دیدار با بیان اینکه ساخت مدرسه در توسعه فرهنگی جامعه تاثیر حیاتی دارد، گفت: عملیات احداث کلاس های درس در راستای توسعه فضاهای آموزشی و فراهم ساختن بستری مناسب برای تحصیل دانش آموزان انجام می شود.

وی با اشاره به مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس خوزستان در احداث ۲۱ باب کلاس درس مناطق کم برخوردار روستایی، توضیح داد: این تعداد کلاس در روستاهای شاوه عبدالله عموری، بیت صیوان، مشراگه و حسینیه خضیر احداث می شوند.

شریفی در ادامه افزود: دبیرستان دخترانه رشد یکی از مدارس قدیمی شهرستان به شمار می آید که با توجه به آمار بالای دانش آموزی نیازمند توجه ویژه ای است. بنابراین عملیات ساخت مدرسه ۹ کلاسه رشد با تامین اعتبار لازم به زودی آغاز می شود.

این مقام مسئول همچنین اضافه کرد: مجتمع فرهنگی و تربیتی دبیرستان شهید حسنی با هدف برقراری توازن در مراکز فرهنگی شهرستان، راه اندازی می شود که در این راستا کانون فرهنگی و هنری وحدت به منطقه ۵۰۰ دستگاه منتقل خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش رامشیر در پایان با تقدیر از همراهی و تلاش های سید مجید حسینی نژاد فرماندار این شهرستان، خاطر نشان کرد: توزیع تجهیزات در بین مدارس شهر و روستا بر اساس قول مساعد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان تا قبل از آغاز سال تحصیلی صورت می پذیرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.