• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
11

احداث مدرسه ۶ کلاسه در بغدک رامهرمز

  • کد خبر : 3823
  • 21 مرداد 1399 - 14:47
احداث مدرسه ۶ کلاسه در بغدک رامهرمز

کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز در روستای بغدک شهرستان رامهرمز به زمین زده شد. به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامهرمز طی مراسمی با حضور قنبری فرماندار ،صفری شهردار، بیگدلی بخشدار مرکزی، رستمی مدیر آموزش و پرورش، اسدی معاونت پشتیبانی، پژوهش معاونت ابتدایی ،براتی کارشناس مسؤل آموزش و پرورش […]

کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز در روستای بغدک شهرستان رامهرمز به زمین زده شد.

به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش رامهرمز طی مراسمی با حضور قنبری فرماندار ،صفری شهردار، بیگدلی بخشدار مرکزی، رستمی مدیر آموزش و پرورش، اسدی معاونت پشتیبانی، پژوهش معاونت ابتدایی ،براتی کارشناس مسؤل آموزش و پرورش شهرستان ، زدوار مسئول مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان ، مهندس نیاورانی مدیرعامل شرکت گچ رامهرمز نماینده خیّر مدرسه ساز حاج میر محمد صادقی و خیر مدرسه ساز عبدالکریم جعفری ، نورالدین مسؤل نوسازی مدارس ،شیرالی رئیس مرکز بهداشت ،لرکی نماینده انجمن اولیا مدارس و جمعی از مسؤلان شهرستان کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیّرساز در روستای بغدک از توابع بخش مرکزی شهرستان رامهرمز به زمین زده شد.

رستمی در این مراسم با اشاره به اجر معنوی ساخت مدرسه گفت: هیچ معامله ای بالاتر از معامله با خدا نیست زیرا همانطور که خداوند می فرماید:« مرا یاری کنید تا یاریتان کنم» هیچ خدمتی بالاتر از این نیست که امکانات کسب علم را برای سایر افراد بویژه مناطق محروم آماده و فراهم سازیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رامهرمز ، به نقش خیّرین مدرسه‌ساز در توسعه فضاهای آموزشی شهرستان اشاره کرد و افزود: تمامی هزینه های احداث و اجرای این مدرسه توسط خیّر مدرسه ساز« میر محمد صادقی و مهندس نیاورانی » متقبل شده و همچنین زمین مورد نیاز این واحد آموزشی توسط خیر بزرگوار عبدالکریم جعفری به یاد فرزند بزرگوارشان« حاج علی رضا جعفری »، خریداری و اهدا شده است.

در ادامه بیگدلی بخشدار مرکزی با ارائه گزارشی از نیازهای منطقه و روستای بغدک پرداخت، و به مهاجرت پذیری منطقه و تداوم نیاز ها و لزوم برنامه ریزی و نیاز سنجی اشاره کرد.

زدوار مسئول مشارکت های اداره کل با بیان اینکه انجام کار خیر لذت بخش است و چه بهتر که آن کار خیر احداث مدرسه باشد، گفت: مدرسه ای که در محله حاشیه ای شهرستان رامهرمز کلنگ زنی خواهد شد یک تفاوت ویژه خواهد داشت، چون مراسم کلنگ این مدرسه توسط دانش آموزان محروم منطقه به زمین زده می شود و این بار خود مردم و دانش آموزان روستای بغدک خواهند بودند که برای ساخت مدرسه خود، کلنگ بر زمین می زنند.

مهندس نیاورانی نماینده خیر مدرسه ساز حاج میر محمد صادقی با بیان اینکه هیچ کاری برتر از مدرسه سازی نیست، گفت: مدرسه سازی عبادتی بزرگ وحرکتی فرهنگی است که سال ها اجر آن باقی خواهد ماند. وی بزرگترین تاثیر این کار خیر را سلامتی و آرامش عنوان کرد و گفت تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا گوشه ای از زحمات این مردم را ارج نهیم و گامی در جهت شکوفایی استعداد های منطقه برداریم .

عبدالکریم جعفری خیر مدرسه ساز در این مراسم بیان کرد: از روزی که فرزندم دیده از جهان فروبست، این حس در خانواده پدیدار شد که تمامی دانش آموزان، فرزندانمان می باشند لذا تصمیم گرفتیم که تمام سرمایه خود را در راه خدمت به دانش آموزان مناطق محروم هزینه کنیم.

این خیر بزرگوار ادامه داد برای من و خانواده این ابتدای کار می باشد و قصد داریم ،دانش آموزان دیگری را در تهیه نوشت افزار و پوشاک و انجام امور خیریه تحت پوشش قرار دهیم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.