• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
5

انتصابات جدید در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

  • کد خبر : 3855
  • 24 مرداد 1399 - 21:04
انتصابات جدید در شرکت توزیع نیروی برق خوزستان

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، با صدور احکامی جداگانه، سرپرست معاونت منابع انسانی و سرپرست حراست و امور محرمانه را، منصوب کرد. به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت منابع انسانی و سرپرست حراست و امور محرمانه این شرکت با حضور […]

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان، با صدور احکامی جداگانه، سرپرست معاونت منابع انسانی و سرپرست حراست و امور محرمانه را، منصوب کرد.
به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت منابع انسانی و سرپرست حراست و امور محرمانه این شرکت با حضور معاونین، مشاورین و مدیران ارشد این شرکت، برگزار شد.
علی خدری ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه همکاران، علت پروسه نسبتا طولانی در انتخاب معاونت منابع انسانی را نقش جایگاه پراهمیت آن دانست و اظهار داشت؛ با توجه به اهمیت ویژه واحد منابع انسانی در جذب سرمایه انسانی، آموزش و توسعه در جهت رشد دانش و تجربیات کارکنان و همچنین نگهداشت این سرمایه، مدیریت کلان شرکت را بر آن داشت تا با دقت نظر بیشتر این انتخاب صورت پذیرد.
بر اساس این گزارش، از سوی مدیرعامل، سید ناصر حسینی نیا بعنوان سرپرست معاونت منابع انسانی و سهراب افشاری راهدار به عنوان سرپرست حراست و امور محرمانه انتخاب شدند.
گفتنی است حسینی نیا مدیریت دفتر روابط عمومی، حراست و امور محرمانه و فرمانده بسیج شرکت توزیع نیروی برق خوزستان را در کارنامه خود به همراه دارد.
لازم به ذکر است سهراب افشاری راهدار پیش از این نیز به عنوان سرپرست حراست انجام وظیفه نموده است.
لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.