• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
8

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز رامشیر

  • کد خبر : 3862
  • 26 مرداد 1399 - 18:14
مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز رامشیر

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز رامشیر برگزار شد به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر؛ به مناسبت سالروز گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی ،آیین تجلیل از آزادگان شهرستان رامشیر روز یکشنبه ۲۶مرداد ماه با حضور مسئولان شهرستان و آزادگان درسالن اجتماعات فرمانداری رامشیر برگزار شد. حجت السلام والمسلمین معرف امام […]

مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز رامشیر برگزار شد

به گزارش خابران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر؛ به مناسبت سالروز گرامیداشت ورود آزادگان به میهن اسلامی ،آیین تجلیل از آزادگان شهرستان رامشیر روز یکشنبه ۲۶مرداد ماه با حضور مسئولان شهرستان و آزادگان درسالن اجتماعات فرمانداری رامشیر برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین معرف امام جمعه شهرستان رامشیر در این مراسم اظهار داشت: همه ملت ایران مدیون و مرهون خون شهدا، آرمان‌های امام و رهبری، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و شما آزادگان سرافراز هستند که هم در دفاع بودید و هم در اسارت، هم در جنگ شجاعانه جنگیدیدو هم در اسارت مردانه ایستادید.

حسینی نژاد فرماندار رامشیر در این مراسم صبر و استقامت آزادگان میهن اسلامی را ستوده و افزود : تبیین جایگاه ایثارگران و بیان رشادت های این ارجمندان از زبان قاصر است و آزادگان به عنوان نمادی از ایثار ، فداکاری ، صبوری و ایستادگی یک ملت هستند و این از خود گذشتگی ها مایه مباهات و افتخار کشور است و امام راحل(ره) همواره به جایگاه این عزیزان غبطه می خوردند.

وی افزود:آزادگان گرامی با الگو قرار دادن حضرت زینب(س) و با توسل به ایشان دشواری ها و سختی های اسارت را تحمل کردند و تجلیل از این عزیزان یک وظیفه ملی است و خرسندیم که نمونه هایی در این شهرستان به عنوان الگوی صبر از آنها یاد می کنیم.

در ادامه آزادگان سرافرار به بیان خاطرات ایام اسرات در اردوگاه های رژیم بعث پرداختند و در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدایا از آزادگان سرافراز شهرستان رامشیر تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است از شهرستان رامشیر ۱۵ نفر در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در زندان های بعث عراق اسیر بوده اند که در مرداد ۱۳۶۹ به میهن بازگشتند.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.