• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

هفت صندوق خانگی تسویه کردند

  • کد خبر : 3875
  • 28 مرداد 1399 - 0:16
هفت صندوق خانگی تسویه کردند

رئیس دادگستری شهرستان رامهرمز در خصوص صندوق های خانگی  گفت: تاکنون ۷ صندوق  تسویه ‌حساب کرده‌اند حجت‌الاسلام مرعشی رئیس دادگستری رامهرمز در نشست خبری با خبرنگاران و تقدیر از قشرخبرنگار در رابطه با وضعیت صندوق‌های رامهرمز اظهارداشت: از آبان ۹۸ به این قضیه ورود کردیم و با توجه به گسترش صندوق‌ها احتمال می‌دادیم اتفاقاتی بیفتد […]

رئیس دادگستری شهرستان رامهرمز در خصوص صندوق های خانگی  گفت: تاکنون ۷ صندوق  تسویه ‌حساب کرده‌اند

حجت‌الاسلام مرعشی رئیس دادگستری رامهرمز در نشست خبری با خبرنگاران و تقدیر از قشرخبرنگار در رابطه با وضعیت صندوق‌های رامهرمز اظهارداشت: از آبان ۹۸ به این قضیه ورود کردیم و با توجه به گسترش صندوق‌ها احتمال می‌دادیم اتفاقاتی بیفتد که به استان اعلام و نامه‌نگاری شد، اما بحث انتخابات، گرانی بنزین و کرونا کار ما را به تعویق انداخت.

وی ادامه داد: مردم در حال حاضر نسبت به عملکرد صندوق‌ها و بی‌حساب‌ وکتاب بودن آن‌ها آگاه شده‌اند.

رئیس دادگستری شهرستان رامهرمز تصریح کرد: حدود ۷ صندوق تا کنون تسویه کرده‌اند و تعدادی نیز د رحال تسویه با مردم هستند، اما برخی از صندوقداران حاضر به کار کارشناسی نیستند و همین ایجاد مشکل کرده است، تمام صندوق داران در حال شناسایی و رصد اموال آنها هستیم.

او تأکید کرد: طبق نامه رئیس بانک مرکزی به استاندار خوزستان و ارسال به دادگستری رامهرمز ،هیچ‌کدام از صندوق‌ها تاکنون موفق به اخذ مجوز نشده‌اند.

حجت‌الاسلام مرعشی در این نشست به اسکان طوایف درگیر درواقعِ (پتک) نیز اشاره کرد و گفت: با تدابیر ویژه‌ای که اتخاذ شد طوایف درگیر دراین قضیه که در رامهرمز سکنی گزیده بودند به مناطق و روستاهای خود برگردانده شدند.

این مقام قضایی به قصور در بحث کرونا اشاره کرد و افزود: قصور در بحث کرونا پذیرفتنی نیست و برخی از ادارات قصورهایی داشته‌اند که باید با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

مرعشی در پایان راجب ساخت و ساز غیر مجاز این گونه گفت: طی ماهه اول سال جاری جرائم در سطح شهرستان کاهش‌یافته اما ساخت‌وسازهای غیرمجاز داشته‌ایم که باید جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.