• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل مطالب: 1272
10

کارخانه ای که پس از ۲۳ سال راه اندازی می شود

  • کد خبر : 3935
  • 05 شهریور 1399 - 12:30
کارخانه ای که پس از ۲۳ سال راه اندازی می شود

کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر (کاغذ سازی کارون) که در سال ۱۳۷۶ ساخت آن شروع شده بود، پس از ۲۳ سال توقف با حمایت نماینده شوشتر و گتوند توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه‌اندازی می شود. پیرو مذاکرات صورت گرفته گیلانی نماینده مردم با دکتر مقدم سرمایه‌ گذار این شرکت در گذشته؛ مجددا نماینده شوشتر با […]

کارخانه کاغذسازی دیبای شوشتر (کاغذ سازی کارون) که در سال ۱۳۷۶ ساخت آن شروع شده بود، پس از ۲۳ سال توقف با حمایت نماینده شوشتر و گتوند توسط سرمایه گذار بخش خصوصی راه‌اندازی می شود.
پیرو مذاکرات صورت گرفته گیلانی نماینده مردم با دکتر مقدم سرمایه‌ گذار این شرکت در گذشته؛ مجددا نماینده شوشتر با این سرمایه‌گذار در کارخانه دیدار و ضمن شنیدن دغدغه‌ها و بازدید از شرکت، حمایت های همه جانبه خود را اعلام کرد.

این کارخانه ظرف مدت ۳ تا ۶ ماه بازسازی و راه‌اندازی خواهد شد که در جهت تعمیرات و اورهال کارخانه کاغذ تیمی از متخصصین هندی دعوت می شوند.

راه اندازی این شرکت برای ۵۰۰ نفر از جوانان منطقه اشتغال مستقیم ایجاد خواهد کرد.

سهراب گیلانی نماینده شوشتر و گتوند در این بازدید، یکی از راه‌های نجات کشور از ضعف اقتصادی فعلی را حمایت همه جانبه از بخش خصوصی دانست.

نماینده مردم شوشتر و گتوند خاطرنشان کرد: حمایت از بخش خصوصی برداشتن موانع و حواشی از سر راه سرمایه‌گذاران است تا جهش تولید، و رونق اشتغال تحقق پیدا کند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.