• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

جلسه هم اندیشی جمعیت هلال احمر

  • کد خبر : 3955
  • 07 شهریور 1399 - 18:00
جلسه هم اندیشی جمعیت هلال احمر

جلسه هم اندیشی با حضور معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان برگزار شد. رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامهرمز از برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان، شورای اجرایی، مسئولین خانه های هلال و پرسنل هلال احمر این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار خابران به نقل از […]

جلسه هم اندیشی با حضور معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رامهرمز از برگزاری جلسه هم اندیشی با حضور معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان، شورای اجرایی، مسئولین خانه های هلال و پرسنل هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خابران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان محمد فارسی مدان در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام از زحمات و حضور معاونت امور داوطلبان فتاحی راد، هیئت همراه و خدادادی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، خانم بیگدلی معاونت و مسئول داوطلبان جمعیت تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر رامهرمز در ادامه:  مشکلات واحد داوطلبان و مباحثی از جمله نبود یک سیستم و تجهیزات اداری مجزا جهت ثبت و بایگانی اطلاعات داوطلبان و بیماران را بیان کرد.

وی افزود: مسئولین خانه های هلال در خصوص مشکلات خانه های هلال و از  کمبود تجهیزات اداری و امدادی ابراز نگرانی کردند که باتوجه به موقعیت جغرافیایی و زلزله خیزی شهرستان درخواست دوره های امداد و کمک های اولیه را دادیم.

در پایان فتاحی بعد از شنیدن همه انتقادات و پیشنهادات گفت: سعی شود همه برنامه های مربوط به خانه هلال در مکان خانه هلال صورت گیرد و تمام انتقادات و پیشنهادات جهت بررسی بیشتر با مدیر عامل محترم جمعیت در میان گذاشته خواهد شد.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3955

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.