• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

سامانه های فروش سهام عدالت تغییر کرده‌اند

  • کد خبر : 3986
  • 11 شهریور 1399 - 12:30
سامانه های فروش سهام عدالت تغییر کرده‌اند

  به گزارش خابران، در روزهای گذشته بسیاری از سامانه های فروش سهام عدالت بانکهای کشور از کاربریِ یک طرفه به کاربری دو طرفه تغییر شکل و داده اند. پیش از این سهامداران سهام عدالت که روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده بودند جهت فروش سهام عدالت میبایست به کارگزاری های دولتی(بانکهای عامل سهام عدالت […]

 

به گزارش خابران، در روزهای گذشته بسیاری از سامانه های فروش سهام عدالت بانکهای کشور از کاربریِ یک طرفه به کاربری دو طرفه تغییر شکل و داده اند.

پیش از این سهامداران سهام عدالت که روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده بودند جهت فروش سهام عدالت میبایست به کارگزاری های دولتی(بانکهای عامل سهام عدالت خود) یا کارگزاری های خصوصی(مفید،فارابی، و…) جهت فروش سهام عدالت خود مراجعه میکردند که بسیاری از سهامداران به جهت اطمینان بیشتر به کارگزاری های دولتی اقدام به فروش سهام عدالت خود در این بستر نمودند.

طبق شواهد،برخی از سهامدارانی که مشکلی از بابت کسری مدارک یا عدم تطابق شماره موبایل با کد ملی خود نداشتند، بیش از سه ماه است که در انتظار واریز مبلغ فروش سهام عدالت به حساب خود هستند اما تا به امروز ریالی به حسابشان واریز نشده است.

با پیگیری های انجام شده مشخص گردید کارگزاری های دولتی مثل بانکهای عامل سهامداران عدالت جهت ارتقاء سطح فنی و کیفی ارائه خدمات فروش سهام عدالت به مشتریان خود اقدام به تغییر سامانه فروش سهام عدالت یک طرفه قبلی و جایگزینی سامانه دوطرفه جدید کرده اند.

در سامانه قبلی مشتریان تنها میتوانستند اقدام به فروش سهام عدالت خود کنند و هیچگونه راه و روشی جهت پیگیری سفارش خود نداشتند.ولی در حال حاضر مشتریان میتوانند با مراجعه به پنل کاربری خود و به صورت لحظه ای مراحل فروش سهام خود را پیگیری کنند.

همچنین شایان ذکر است با ایجاد و جایگزینی سامانه های جدید به جای سامانه های قبلی بسیاری از درخواست های فروش سهامداران در حالت باطل قرار گرفته و نیاز است مشتریان جهت فروش سهام عدالت خود باری دیگر به سامانه های فروش جدید مراجعه کنند.

همچنین سهام داران برای طرح مشکلات و سوالات خود در این رابطه میتوانند با شماره های ۱۵۶۹ و ۶۴۶۱ تماس بگیرند.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3986

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.