• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

قالیباف به پتروشیمی های ماهشهر هشدار داد

  • کد خبر : 3995
  • 12 شهریور 1399 - 7:33
قالیباف به پتروشیمی های ماهشهر هشدار داد

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم شامگاه سه شنبه با حضور در منطقه محروم شهرک طالقانی (کوره ها) بندرماهشهر به پتروشیمی ها و صنایع منطقه هشدار داد که نیروها و مدیران مورد نیاز خود را از همین جوانان بومی منطقه تامین کنند. به گزارش خابران محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیشب (سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه) […]

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم شامگاه سه شنبه با حضور در منطقه محروم شهرک طالقانی (کوره ها) بندرماهشهر به پتروشیمی ها و صنایع منطقه هشدار داد که نیروها و مدیران مورد نیاز خود را از همین جوانان بومی منطقه تامین کنند.

به گزارش خابران محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیشب (سه‌شنبه ۱۱ شهریور ماه) در ادامه نظارت میدانی از حوزه‌های انتخابیه نمایندگان خوزستان، در دیدار با اهالی شهرک طالقانی بندرماهشهر با اشاره به دغدغه‌ها و مشکلات مردم شهرک طالقانی، گفت: براساس قول مجلس یازدهم به مردم در اینجا حاضر شدم، ما اینجا هستیم تا نمایندگان واقعی شما باشیم و غیر از این مسئله در ذهن ما نیست. به خاطر دِینی که به خوزستان دارم ابتدا به این استان آمدم، آمده‌ایم تا مشکلات شما را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها و خواسته‌های مردم منطقه اختصاص ۶۰ هکتار زمین برای توسعه شهرک طالقانی است، ادامه داد: ما وظیفه خودمان می‌دانیم که موضوع حل مشکل مسکن مردم این منطقه را پیگیری کنیم.

جذب و استخدام نیروهای جوان و بومی باید در اولویت قرار گیرد

قالیباف با تأکید بر پیگیری مسئله اشتغالزایی در شهرک طالقانی، گفت: قطعا ما ایجاد صنایع پایین دست در منطقه را دنبال می‌کنیم، از سوی دیگر در مشاغل فعلی و صنایع موجود، جذب و استخدام نیروهای جوان و بومی باید در اولویت قرار گیرد که قطعا ما این مسئله را پیگیری می‌کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام سید سلمان هاشمی امام جماعت شهرک طالقانی بندر ماهشهر با اشاره به سابقه مذهبی و حضور مردم شهرک طالقانی در ۸ سال دفاع مقدس، گفت: ما مشکلات متعددی در این منطقه داریم، یکی از مسائل نبود زمین برای ساخت مسکن است که امیدواریم با تلاش جنابعالی ۶۰ هکتار از اراضی اطراف را برای این امر اختصاص دهند.

حجت‌الاسلام هاشمی بر لزوم توزیع عادلانه امکانات در منطقه تأکید کرد و گفت: در شرایط کنونی مردم با مشکلات معیشتی بسیاری روبه‌رو هستند، حال با ایجاد صنایع پایین دستی می‌توانیم برای مردم اشتغالزایی داشته باشیم.

همچنین در این دیدار برخی از مردم به بیان مشکلات و دغدغه‌هایشان پرداختند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=3995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.