• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

تخصیص اعتبار به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر

  • کد خبر : 4079
  • 26 شهریور 1399 - 13:20
تخصیص اعتبار به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر

  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر از تخصیص بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعتبار از محل شورای راهبردی شهرستان به این اداره خبر داد. سید احمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: تخصیص بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعتبار از محل شورای راهبردی شهرستان به این اداره محقق شد. او […]

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر از تخصیص بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعتبار از محل شورای راهبردی شهرستان به این اداره خبر داد.

سید احمد محفوظیان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: تخصیص بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعتبار از محل شورای راهبردی شهرستان به این اداره محقق شد.

او افزود: خرید تجهیزات برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن‌های فرهنگی و هنری و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بندرماهشهر از جمله کار‌هایی است که با این تخصیص اعتبار باید انجام شود که این امر با جلسات متعدد و پیگیری‌های مستمر محقق شد.

محفوظیان از فرماندار و سایر اعضای شورای راهبردی شهرستان بندر ماهشهر، بابت حمایت هایشان از حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر تصریح کرد: در سال‌های گذشته از محل شورای راهبردی شهرستان اعتباری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تخصیص داده نشده بود.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.