• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

بازپرداخت صندوق های خانگی رامهرمز از اول مهر

  • کد خبر : 4178
  • 07 مهر 1399 - 14:30
بازپرداخت صندوق های خانگی رامهرمز از اول مهر

  در مهرماه سال جاری اولین پرداختی‌های صندوق خانم حسینی انجام می‌شود. حجت‌الاسلام مرعشی در نشست با خبرنگاران شهرستان رامهرمز اظهار داشت: در مهرماه سال جاری اولین بازپرداختی‌های صندوق خانم حسینی به‌حساب اعضا تا سقف ۲۰ میلیون تومان واریز خواهد شد. او ادامه داد: کارشناس برآورد اولیه‌ای را به ما داده اما مستندات بانکی وی […]

 

در مهرماه سال جاری اولین پرداختی‌های صندوق خانم حسینی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام مرعشی در نشست با خبرنگاران شهرستان رامهرمز اظهار داشت: در مهرماه سال جاری اولین بازپرداختی‌های صندوق خانم حسینی به‌حساب اعضا تا سقف ۲۰ میلیون تومان واریز خواهد شد.

او ادامه داد: کارشناس برآورد اولیه‌ای را به ما داده اما مستندات بانکی وی هنوز بررسی نشده است ولی با مجوزاتی که از استان اخذ کرده‌ایم و برای رعایت حال مردم، مرحله اول تا سقف ۲۰میلیون تومان را از همین ماه آغاز خواهیم کرد.

او تصریح کرد: برای بررسی نهایی این صندوق یک تیم ۲۰ نفره توسط بانک می‌بایست تشکیل شود و حداقل ۶ ماه طول می‌کشد.

رئیس دادگستری رامهرمز تأکید کرد: هیچ درصدی را دادگستری از حساب مردم برداشت نخواهد کرد ولی اگر موجودی صندوقی کافی نباشد برای این‌که پول به همه برسد در این پروسه ممکن است درصدی کسر تا موجودی بین همه تقسیم شود و مابقی پس از تأمین کسری پرداخت خواهد شد که البته این تصمیم شامل خانم حسینی نمی‌شود

او ادامه داد: بررسی وضعیت همه صندوق‌ها با توجه به کمبود امکانات و کارکنان دادگستری نیازمند یک‌زمان طولانی است ولی توصیه می‌کنیم که صندوق‌داران هرچه سریع‌تر نسبت به ارائه لیست کامل و تقبل کارشناسی اقدام کنند تا کسری واقعی آن‌ها مشخص شود و بتوانیم راهکارهای مختلفی را برایشان در نظر گرفتیم.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.