• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

سرپرست فرمانداری رامشیر/ مردم نجیب رامشیر لایق بهترین خدمات هستند

  • کد خبر : 4274
  • 21 مهر 1399 - 12:53
سرپرست فرمانداری رامشیر/ مردم نجیب رامشیر لایق بهترین خدمات هستند

سرپرست فرمانداری رامشیر: مردم نجیب رامشیر لایق بهترین خدمات هستند/ همه در کنار هم باید برای رفع مشکلات رامشیر محروم تلاش کنیم خابران / سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: مردم نجیب این شهرستان لایق بهترین‌ها هستند و باید در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش کنیم. سالم عبادی در آیین تکریم و معارفه فرماندار رامشیر اظهار […]

سرپرست فرمانداری رامشیر: مردم نجیب رامشیر لایق بهترین خدمات هستند/ همه در کنار هم باید برای رفع مشکلات رامشیر محروم تلاش کنیم

خابران / سرپرست فرمانداری رامشیر گفت: مردم نجیب این شهرستان لایق بهترین‌ها هستند و باید در کنار هم برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

سالم عبادی در آیین تکریم و معارفه فرماندار رامشیر اظهار کرد: رامشیر از لحاظ اقلیم و آداب و رسوم اشتراکات زیادی با دیگر شهرستان‌هایی دارد که در آنها خدمت کرده‌ام.

وی افزود: امروز توفیق خدمت به مردم نجیب رامشیر را پیدا کرده‌ام و امیدوارم بتوانم در این مسیر آنچه لیاقت مردم این شهرستان هست را به انجام برسانم.

سرپرست فرمانداری رامشیر خاطرنشان کرد: دیدگاهم در این مسیر این است که این جایگاه و منصب اگر ماندگار بود به بنده نمی‌رسید.

عبادی ادامه داد: آمده‌ام که در کنار هم و به اتفاق هم اتمام کننده و ادامه دهنده خدمات فرمانداران قبل باشم و در این راه اگر در کنار هم باشیم کارهای به یادماندنی در این شهرستان محروم به یادگار خواهیم گذاشت.

وی تصریح کرد: یکدلی، همدلی، حمیت و غیرت می‌تواند مشکلات رامشیر را یکی پس از دیگری مرتفع کند.

سرپرست فرمانداری رامشیر متذکر شد: با استفاده از توان و تعامل همه مدیران و مسئولان این شهرستان برای رفع معضلات رامشیر گام خواهیم برداشت و در این مسیر صعب و سخت از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.

عبادی در پایان اضافه کرد: با این شهرستان و روحیات مردم شریف رامشیر بیگانه نیستم و با کمک همین مردم خوب برای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4274

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.