• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

جلسه شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز برگزار شد

  • کد خبر : 4298
  • 24 مهر 1399 - 14:34
جلسه شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز برگزار شد

خابران/ به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد رامهرمز جلسه شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه عصر امروز با حضور دکتر جهان بین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دفتر ریاست واحد رامهرمز برگزار شد‌. دراین جلسه پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی و همچنین پخش کلیپ بیانات رهبری درخصوص دانشگاه انقلابی، ریاست […]

خابران/ به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد رامهرمز جلسه شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه عصر امروز با حضور دکتر جهان بین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دفتر ریاست واحد رامهرمز برگزار شد‌.

دراین جلسه پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی و همچنین پخش کلیپ بیانات رهبری درخصوص دانشگاه انقلابی، ریاست دانشگاه، دکتر محمد علی نژاد ضمن عرض خیر مقدم به تمامی حاضرین در جلسه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی دانشگاه در گذشته و در چند ماه اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا ارائه داد.

وی در ادامه گفت: این واحد دانشگاهی رویکردی انقلابی و فرهنگی بسیار خوب دارد و ما توانستیم در پستهای مهم و کلیدی این واحد از نیروهای مومن و انقلابی وسخت کوش استفاده کنیم.

دکتر فرزاد جهان بین معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه بیان کرد: توسعه فرهنگی باید به سمت خانواده دانشجویان و پرسنل دانشگاه سوق داده شود و اساس کار فرهنگی در حوزه اجرا می بایست توسط دانشجویان صورت پذیرد و معاونت فرهنگی و دانشجویی باید با تمام امکانات پشتیبان آنها باشد .
وی در ادامه به نقش اساتید اشاره کرد و گفت: اساتید در سازندگی فرهنگی و تربیت دانشجویان و هدایت آنها به سمت مسائل فرهنگی می توانند بسیار موثر باشند .

وی افزود: استفاده مفید از ظرفیت فضای مجازی برای توسعه فرهنگی می بایست در دستور کار قرار گیرد وبرای تمامی دانشجویان طرح های فرهنگی مناسب وجذاب اجرا گردد .

پس از آن اعضای حاضر در جلسه ضمن اعلام نظرات خود درخصوص مسائل فرهنگی برسرعت انجام امور فرهنگی با تنوع جذب مخاطبین مختلف در واحدهای دانشگاهی تاکید کردند.

در پایان پیشنهاداتی از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامهرمز حجت الاسلام والمسلمین فاضلی مطرح شد که به شرح ذیل می باشند:
۱- ساخت کتابخانه مجازی اساتید
۲-برگزاری مراسم شب شعر به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی
۳-برگزاری مسابقات قرآن (صوت مجلسی)در فضای مجازی
۴-تاسیس مدرسه قرآن و بهرمندی دانشجویان ,اساتید ,کارکنان و خانواده های آنها و همچنین عموم مردم .

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.