• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی و تجهیز مراکز درمانی شهرستان رامشیر

  • کد خبر : 4325
  • 28 مهر 1399 - 23:58
بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی و تجهیز مراکز درمانی شهرستان رامشیر

خابران/ جلیل ظهیری معاون فرماندار رامشیر به همراه دکتر ساری زاده معاون توسعه ،منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، هیئت همراه و جمعی از مسئولین محلی از مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان بازدید کردند. معاون فرماندار رامشیر در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشتی و درمانی در طول […]

خابران/ جلیل ظهیری معاون فرماندار رامشیر به همراه دکتر ساری زاده معاون توسعه ،منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، هیئت همراه و جمعی از مسئولین محلی از مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان بازدید کردند.

معاون فرماندار رامشیر در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از زحمات کادر بهداشتی و درمانی در طول این ایام گفت: بهبود شاخص های بهداشتی و درمانی و تجهیز مراکز درمانی شهرستان یکی از مهم ترین مطالبات مردمی و مسئولان شهرستان بوده و ضرورت دارد دانشگاه علوم‌پزشکی استان نگاه ویژه ای به این شهرستان داشته باشد.

ظهیری با اشاره به شیوع کرونا ویروس و لزوم کاهش تجمعات و ترددهای غیر ضروری اظهار داشت: ضرورت دارد تمامی خدمات مورد نیاز بهداشتی و درمانی مردم شهرستان در بیمارستان رسول اکرم (ص) انجام و مانع از تردد شهروندان به شهرهای همجوار جهت خدمات درمانی باشیم.

معاون فرماندار رامشیر در ادامه گفت: در شرایط کرونا ما نیز خود را جزئی از کادر درمان شهرستان دانستیم و سعی کردیم با تمام توان از حوزه بهداشت و درمان حمایت کنیم تا به ارائه خدمات با کیفیت بهتر بپردازند.

وی به موقعیت جغرافیایی شهرستان رامشیر اشاره کرد و گفت: جاده ترانزیتی رامشیر باعث اتصال کننده شهرستان ها و استان های دیگر به بندر ماهشهر و بند امام خمینی (ره) است و حجم بالای ترددها و تلفات جاده ای را به صورت متداوم در این مسیر شاهد بودیم، و از نیازهای مهم توجه به تجهیز بیمارستان رامشیر افزایش امکانات مورد نیاز و جذب نیروهای متخصص میباشد تا در کنار خدمات رسانی از مرگ و میر ناشی از تصادفات نیز کاهش دهیم.

ظهیری ادامه داد:از مهمترین نیازهای شهرستان در بخش درمان و بهداشت تامین نیروی انسانی مورد نیاز می باشد که در حال حاضر در اکثر بخش ها این مشکل وجود دارد.

در این بازدید به مواردی نظیر کمبود متخصص در بخش های مختلف نظیر زنان و زایمان و کودکان، تجهیز مراکز درمانی و آزمایشگاهی، اختصاص اعتبارات لازم جهت تکمیل سایت اداری و ساخت سالن اجتماعات و پرداخت مطالبات و عوارض شهرداری از دیگر مواردی بودند که مطرح شدند.

دکتر ساری زاده نیز ضمن ابراز خرسندی جهت حضور در شهرستان و بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان، قول مساعد دادند تا با نگاه ویژه ،دید مثبت و اختصاص اعتبارات لازم نیازها و کمبودهای موجود حوزه بهداشت و درمان شهرستان برطرف شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4325

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.