• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

جلسه شورای حفاظت ازمنابع آب شهرستان رامشیر برگزار شد

  • کد خبر : 4339
  • 29 مهر 1399 - 13:44
جلسه شورای حفاظت ازمنابع آب شهرستان رامشیر برگزار شد

خابران/ جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رامشیر به ریاست عبادی سرپرست فرمانداری و با شرکت دیگر اعضای شورا  به منظور برنامه ریزی لازم جهت تامین آب کشت های پاییزه و زمستانه شهرستان رامشیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. عبادی با بیان اهمیت تامین آب به موقع کشت ها از جمله گلزا جهت […]

خابران/ جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان رامشیر به ریاست عبادی سرپرست فرمانداری و با شرکت دیگر اعضای شورا  به منظور برنامه ریزی لازم جهت تامین آب کشت های پاییزه و زمستانه شهرستان رامشیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

عبادی با بیان اهمیت تامین آب به موقع کشت ها از جمله گلزا جهت خودکفایی در تولید دانه های روغنی مورد نیاز کشور و جلوگیری از خروج ارز و واردات روغن و همچنین تامین آب سایر کشت ها از جمله گندم با توجه به نیاز کشاورزی شهرستان به آب مورد تاکید کرد‌.

عبادی در ادامه جلسه: سخنانی درخصوص اهمیت تامین آب  کشاورزی تمامی کشاورزان منطقه با توجه به لزوم افزایش  تولید در کشور و همچنین ساماندهی و استفاده از روش های علمی و به روز  جهت آبیاری کشاورزی و برنامه ریزی صحیح در این خصوص تاکید کرد.

شیرالی بعنوان دبیر شورا ضمن اشاره به تامین آب مطلوب کشت های تابستانه در حوضه مارون جراحی توسط سازمان آب و برق خوزستان، به شرایط کمی حجم مخزن سد مارون و پیش بینی بارش های سه ماه آتی اشاره کرد و خواستار همکاری مناسب سایر اعضا جهت مدیریت منابع آب حوضه به منظور بهره برداری بهینه توسط کشاورزان شد.

او افزود: برنامه‌ریزی لازم جهت تامین آب کشت های پاییزه و زمستانه ازجمله گلزا مطابق مصوبات شورای کشاورزی استان توسط سازمان آب وبرق خوزستان بعمل آمده و مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.