• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل مطالب: 1270
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر: برگزار کنندگان مراسم عروسی دستگیر میشوند

  • کد خبر : 4596
  • 18 آبان 1399 - 14:50
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر: برگزار کنندگان مراسم عروسی دستگیر میشوند
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر گفت: با مدیریت شبکه بهداشت شهرستان و تاکید جدی و قاطع فرماندار شهرستان و فرماندهی انتظامی رامشیر در صورت برگزاری تجمعات برخورد جدی خواهد شد.

خابران / دکتر ستار جمشیدی نسب، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر از برخورد جدی با عوامل برگزاری تجمعات و مراسم عروسی در این شهرستان خبر داد.

جمشیدی گفت: دستگیری و برخورد جدی با عوامل برگزار کننده مراسم عروسی به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی در اولویت مبارزه با کرونا قرار دارد.

جمشیدی نسب با اشاره به آمار بالای مبتلایان به کرونا در طی روز های اخیر در رامشیر، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و آمار بالای مبتلایان و قربانیان آن به خصوص در این روزها و وضعیت شکننده نارنجی (هشدار دهنده) کرونا در شهرستان رامشیر در طی هفته های گذشته که آمار فوتی ها را نیز افزایش داده است شهروندان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.

وی‌ با اشاره به هشدارها و تذکرات لازم در خصوص عدم برگزاری تجمعات، گفت: پیرو مصوبات ملی و استانی و شهرستانی ستاد مقابله با کرونا و اطلاع رسانی صورت گرفته در این زمینه از طریق رسانه ملی و نیز مدیریت شبکه بهداشت شهرستان و تاکید جدی و قاطع فرماندار شهرستان و فرماندهی انتظامی رامشیر در صورت تجمع برخورد جدی خواهد شد.

جمشیدی تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز تهدید علیه بهداشت مطابق مصوبات ملی کرونا را برگزاری مراسم عروسی دانست و هشدار داد، بنا به نظر اکثر کارشناسان و متخصصان بهداشت عامل اصلی ابتلا و مرگ و میر بیماری کرونا، برگزاری مراسم عروسی می باشد و هشدار می دهیم که برگزاری هر گونه مراسم عروسی بدون تایید مرکز بهداشت و فرماندار و بخشداران و نیروی انتظامی ممنوع بوده و با قاطعیت برخورد می شود.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.