• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
6

جلسه ستاد مقابله با کرونا رامشیر برگزار شد / ورود و خروج ممنوع؛ برگزارکنندگان تجمعات تحت پیگرد قضائی

  • کد خبر : 4695
  • 30 آبان 1399 - 22:47
جلسه ستاد مقابله با کرونا رامشیر برگزار شد / ورود و خروج ممنوع؛ برگزارکنندگان تجمعات تحت پیگرد قضائی
سرپرست فرمانداری رامشیر:مسیرهای ورودی و خروجی با حضور نیروی انتظامی بسته و از فردا یکم آذرماه ۹۹ خروج خودروهای دارای پلاک بومی شهرستان و همچنین ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این شهرستان از همه مبادی ممنوع می باشد.

خابران / عصر امروز جمعه۳۰ آبان ماه ۹۹ جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا شهرستان رامشیر با موضوع بررسی وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا ، اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با این ویروس و همچنین تصمیم گیری در خصوص اقدامات آتی در جهت کنترل و مبارزه با بیماری کرونا به ریاست سالم عبادی سرپرست فرمانداری رامشیر و سایر مدیران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

عبادی ضمن تبریک هفته بسیج افزود:از برگزاری مراسمات عروسی جلوگیری و درصورت عدم همکاری عاملین برگزاری مراسم به مراجع قضایی معرفی شوند.

وی با بیان اینکه مسیرهای ورودی و خروجی با حضور نیروهای انتظامی و نظامی بسته خواهدشد‌ ،ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی هایی  که انجام شد از فردا یکم آذرماه ۹۹این طرح درشهرستان‌رامشیرآغازخواهد شد و خروج خودروهای دارای پلاک بومی شهرستان و همچنین ورود خودروهای دارای پلاک غیربومی به این شهرستان از همه مبادی ممنوع می باشد.

عبادی در خصوص اعمال محدودیت های اصناف گفت: با توجه به نارنجی بودن وضعیت رامشیر، از روز شنبه یک آذرماه به مدت دوهفته اصناف گروه های ۳،۴ تعطیل می شوند.

وی افزود: همچنین از روز شنبه یکم آذرماه تا دوهفته کلیه ادارات در شهرستان به طور نوبتی یک دوم ( ۵۰درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد و روسای دستگاه‌ها می‌باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود

سرپرست فرمانداری رامشیر افزود:باتوجه به شیوع ویروس کرونا و ازدحام جمعیت مراسم خاکسپاری در این شهرستان باید در ساعات ۶ الی ۸ صبح انجام شود و با افرادی که به مصوبات مربوطه را در زمینه پیشگیری از شیوع و ابتلای ویروس کرونا بی توجهی داشته باشند، برخورد قضایی در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: شهروندان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی از خروج از این شهرستان در این روزهای بحرانی خودداری کنند تا از این بحران خارج شویم.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.