• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل مطالب: 1272
8

نشست مردمی جمعی از معتمدین و نخبگان رامهرمز با نماینده مردم رامهرمز و رامشیر

  • کد خبر : 4779
  • 16 آذر 1399 - 13:04
نشست مردمی جمعی از معتمدین و نخبگان رامهرمز با نماینده مردم رامهرمز و رامشیر
ابراهیم متینیان:مشارکت مردم در رفع مشکلات شهرستان و همراهی و همفکری با نماینده می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های شهروندان باشد.

خابران/ در راستای رسیدگی به مشکلات و معضلات شهرستان رامهرمز و همفکری با مردم، نشستی با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معتمدین و نخبگان این شهرستان در اتاق اصناف این شهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی‌رضا قاسم نژاد رئیس اتاق اصناف رامهرمز اهداف نشست را تشریح کرد و خواستار مشارکت مردم در رفع مشکلات شهری شد.

سپس تنی چند از معتمدین و نخبگان شهرستان به طرح مشکلات و معضلات و برخی از ناکارآمدی‌های شهری پرداختند و خواستار توجه و دقت نظر بیشتر در این رابطه شدند.

پس‌ازآن نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از حضور مدعوین به برخی از سؤالات مطرح‌شده پاسخ داد.

ابراهیم متینیان همچنین خواستار تشکیل اتاق فکر و جمع‌بندی مشکلات و پاسخگویی مسئولان شد و گفت: مشارکت مردم در رفع مشکلات شهرستان و همراهی و همفکری با نماینده می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های شهروندان باشد.
در پایان این نشست اتاق فکری با حدود ۲۵ عضو تشکیل شد تا در کنار نماینده بتوانند با ارائه راهکار و پاسخگو بودن مسئولان مربوطه به رفع مشکلات بپردازند.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.