• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل مطالب: 1270
8

راهکارهای انتقال صنوف پرسروصدا به بیرون از شهر رامهرمز، مورد بررسی قرار گرفت

  • کد خبر : 4782
  • 18 آذر 1399 - 18:37
راهکارهای انتقال صنوف پرسروصدا به بیرون از شهر رامهرمز، مورد بررسی قرار گرفت
در جلسه‌ای با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و نمایندگان صنوف شهرستان رامهرمز، مشکلات و راهکارهای انتقال صنوف پرسروصدا از سطح شهر به بیرون از شهر مورد بررسی قرار گرفت.

خابران / در جلسه‌ای با حضور نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و نمایندگان صنوف شهرستان رامهرمز، مشکلات و راهکارهای انتقال صنوف پرسروصدا از سطح شهر به بیرون از شهر مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه ابتدا علی‌رضا قاسم نژاد رئیس اتاق اصناف رامهرمز گزارشی از وضعیت فعلی احداث بازارچه صنوف مذکور را ارائه کرد.

پس ‌از آن شهردار رامهرمز اظهار داشت: ۱۷ سال از واگذاری زمین‌های صنوف پرسروصدا می‌گذرد اما تاکنون هیچ‌گونه ساخت و سازی صورت نگرفته است.

حسین صفری افزود: در صورتی ‌که صنوف دارای زمین اقدام به ساخت‌وساز کنند به ‌صورت موقت تا پایان کار آب و برق آنان تأمین خواهد شد.
او همچنین گفت: درون شهر رامهرمز نیازمند یک تغییر اساسی است و باید مثل بقیه شهرها همه صنوف پرسروصدا از سطح شهر برداشته شوند.
شهردار رامهرمز در پایان گفت: در سال جاری بهسازی و بازسازی بازار ۱۷ شهریور با نمای سنتی فاز اول آن با اعتباری بالغ ‌بر ۲ میلیارد تومان شروع خواهد شد که این مهم با کمک و پیگیری نماینده شهرستان انجام‌شده است.

پس ‌از آن نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه‌های مصوب خدماتی و بهسازی سطح شهر، همه مسئولان باید پای‌ کار باشند تا چهره شهر مطلوب‌تر شود.

ابراهیم متینیان افزود: ما مطالبه گر شما در مقابل دولت هستیم اما مردم هم باید همت کنند و همکاری لازم را بنمایند.

در این جلسه قنبرپور فرماندار رامهرمز نیز گفت: چنانچه صنوف دارای ملک اقدام به ساخت‌وساز کنند، معادل ۵۰ درصد تسهیلات بانکی دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.