• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل مطالب: 1272
6

۵ واحد صنفی تهدید کننده سلامت مردم در رامشیر پلمپ شدند

  • کد خبر : 4805
  • 21 آذر 1399 - 13:27
۵ واحد صنفی تهدید کننده سلامت مردم در رامشیر پلمپ شدند
مدیر شبکه بهداشت و درمان رامشیر:با هر واحد و صنفی که در رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشد برخورد جدی صورت می گیرد.

خابران / دکتر جمشیدی نسب در این خصوص گفت: در هفته ی جاری با هماهنگی فرماندار رامشیر، ماموران اماکن نیروی انتظامی و نیز اداره صنعت معدن و اتاق اصناف و نماینده فرمانداری ،همکاران ما در مرکز بهداشت رامشیر ،بازدیدها و بازرسی های مستقل و مشترک از واحدهای صنفی و اماکن سطح شهرستان را انجام دادند که متاسفانه به دریافت اخطاریه، معرفی به مراجع قضایی و حتی پلمپ برخی از این واحدها و اماکن منجر شد.

جمشیدی نسب افزود: در این هفته،همکاران ما جهت نظارت بیشتر و برخورد با تهدیدکنندگان سلامت مردم و متخلفین عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ۲۸۰ مورد بازرسی داشتند که ۲۰۰مورد از آن بارزسی مشترک با سایر ادارات مرتبط بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامشیر ادامه داد: در نهایت ۷ مورد از واحدهای صنفی و اماکن به دلیل نقض مقرارات و پروتکل های کنترل بیماری کرونا برای آنان اخطاریه صادر گردید ٬ و ۷ واحد صنفی جزء گروه شغلی ۳ به دلیل محدودیت کرونایی تعطیل گردید.

جمشیدی نسب با هشدار به متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم گفت: همانطور که بارها از طریق رسانه ها و طی مصاحبه ها بیان کردیم با هر واحد و صنفی که در رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه باشد برخورد جدی صورت می گیرد.

وی در پایان تاکید کرد : همچنان استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از حضور در تجمعات و شستشوی دست ها و ضدعفونی دست مهمترین راه پیشگیری از ابتلای به بیماری کرونا است و متاسفانه ‌شرکت در مراسمات عزاداری و عروسی مهمترین عامل ابتلا به بیماری خطرناک کرونا است.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.