• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل مطالب: 1272
9

شناسنامه دار شدن جاده های رامشیر به نام جاده های مرگ / نتیجه پیگیری های نمایشی!

  • کد خبر : 4816
  • 28 آذر 1399 - 21:18
شناسنامه دار شدن جاده های رامشیر به نام جاده های مرگ / نتیجه پیگیری های نمایشی!
رامشیر با تمام پتانسیل ویژه خود در امر اقتصادی، درمانده از داشتن جاده هایی است که نقش بسزای خود در حفظ امنیت رانندگان و سرنشینان را ایفا کنند.

 

۱۳۹۹/۰۹/۲۸

خابران / تعداد تقریبی ۳۳ نفر کشته در سوانح رانندگی محورهای مواصلاتی رامشیر تنها بخشی از مشکلات جاده های مرگ این شهرستان طی یک سال گذشته است.

 

جاده هایی که با احتساب و رعایت حداکثری تمامی الزامات ایمنی جاده ای توسط اداره راه و شهرسازی، کماکان با میزان تردد بالای خود و به خصوص دو طرفه بودن، عزیزان بسیاری را از خانواده های خود جدا کرده‌اند.

 

رامشیر با تمام پتانسیل ویژه خود در امر اقتصادی، درمانده از داشتن جاده هایی است که نقش بسزای خود در حفظ امنیت رانندگان و سرنشینان را ایفا کنند.

 

بزرگترین خواسته شهروندان رامشیر و بسیاری دیگر از رانندگان خودرو های سبک و سنگین، دو بانده شدن جاده های این شهرستان است، که روزانه میزبان تردد بالای خودروهای سواری و باری هستند.

 

جلسات متعدد و شعارهای بی شمار نمایندگان مجلس این شهرستان و پیگیری های نمایشی آنان با دعوت از برخی عالی منصبان حوزه راه و شهرسازی نتایجی جز شناسنامه دار شدن مسیر های رامشیر با نام جاده های مرگ را نداشته است.

 

با تمام اعتراضات،انتقادات و شکایات عامه مردم، اما کوه صبر مسئولین نسبت به خواسته مردم، همچنان استوار است و آنچه پیداست، عمل به مطالبه مردمی در اولویت برنامه های شلوغ آنها نیست.

 

تکمیلی: ۱۳۹۹/۱۰/۰۲

استقبال بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفری از مطالبه عام المنفعه خابران / خیز مسئولین، در توجیه پیگیری های نمایشی!

 

خابران / بازدید و مطالعه بیش از ۱۰ هزار و ۸۰۰ نفر (تنها در وبسایت پایگاه خبری تحلیلی خابران) از گزارش خبری این پایگاه در رابطه با میزان تلفات جاده های مرگ رامشیر طی یک سال گذشته، مهر تاییدی بر اهمیت و مطالبه به حق مردم بر دو بانده شدن و ایمن سازی جاده ها و محورهای مواصلاتی رامشیر است.

 

تماس های مدیران استانی و شهرستانی در پی این گزارش با پایگاه خبری تحلیلی خابران و توجیه غیر منطقی و منصفانه عملکرد خود در رابطه با جاده های رامشیر مهر تایید دیگری بر گزارش این پایگاه خبری و مطالبه به حق و عام المنفعه مردم است.

 

پایگاه خبری تحلیلی خابران، با شعار و رسالت آگاه سازی،واقعیت نگاری،سازندگی و بر خط، همچنان پیگیر این مطالبه مردمی و عام المنفعه است و به زودی به زوایای دیگری از عملکرد ضعیف مسئولین در رابطه با عدم تحقق وعده های پیشین و عمل به مطالبه مردمی خواهد پرداخت.

لینک کوتاه : https://khabran.ir/?p=4816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کو گوش شنوا

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.